کاربرد دستگاه درما اف چیست؟

کاربرد دستگاه درما اف چیست؟

دستگاه درما اف یا اتوی صورت التراسونیک یا اسکرابر پوست دستگاه کوچکی است که با استفاده از امواج فراصوت سطح پوست را لایه برداری می کند و بدون اینکه هیچ آسیبی به پوست شما وارد کند، آلودگی ها و چربی های اضافی پوست شما را خارج کرده و مثل یک اتو که چروکهای لباس را از بین می برد و آن را صاف می کند باعث صاف و یکدست شدن پوست می شود و برای همین به دستگاه درما اف اتوی صورت می گویند.

نحوه عملکرد اتوی صورت 

طرز کار این دستگاه به این صورت است که دستگاه دارای یک لبه فلزی نازک است که با روشن شدن آن ارتعاشات و لرزش های فرکانس فراصوت ایجاد می شود و به ترمیم پوست کمک می کند و به جذب مواد مغذی و همچنین لیفت پوست نیز کمک می نماید.

ارتعاشات بالای امواج صوتی دستگاه درما اف موجب باز شدن منافذ بسته پوست و می شود آلودگی های سطح پوست را تمیز می کندکه به صاف و روشن شدن پوست نیز کمک زیادی میکند.

این دستگاه در واقع برای درمان مشکلات پوستی از طریق امواج صوتی ( اولتراسونیک ) و بهبود کیفیت و زیبایی پوست مورد استفاده می شود و با نفود امواج دستگاه درما اف به لایه های زیرین پوست صورت موجب افزایش کلاژن سازی می شوند. کلاژن یکی از ترکیبات اصلی در جوان سازی پوست صورت است و وجود کافی این ماده در پوست مانع ایجاد چین و چروک روی صورت می شود.

عملکرد دیگری که دستگاه درما اف دارد ایجاد یک گرمای ملایم در پوست است که باعث تحریک کلاژن سازی و افزایش گردش خون در زیر پوست می شود و با استفاده از این دستگاه جذب مواد مغذی در پوست افزایش می یابد. در نتیجه تمام این موارد می تواند باعث افزایش سلامتی و زیبایی پوست شود.

از دستگاه درما اف برای چه اهدافی استفاده می شود؟

افزایش گردش خون در صورت

ترمیم و تقویت عضلات صورت

کمک به بهبود تیرگی و پف زیر چشم

از بین بردن چین و چروک صورت

رفع افتادگی و شل بودن پوست صورت

کمک به سفت کردن و کشیدن پوست صورت

از بین بردن منافذ ریز و درشت پوستی

از بین بردن جای جوش، کک و مک و لکه های پوستی

از بین بردن جای زخم

از بین بردن سلولیت های سطحی در پوست صورت

کاهش آثار پیری در پوست صورت

دفع مواد زاید پوست صورت و دفع سلول های مرده

افزایش اکسیژن رسانی به سلول های پوستی

نحوه استفاده از دستگاه درما اف

برای استفاده از دستگاه درما اف باید فرکانس امواج متناسب با ساختار و شرایط پوست هر شخص تنظیم شودهر چه بافت پوستی و عضلات صورت ضخیم تر و محکم تر باشد، فرکانس  روی میزان کم تری ( یک مگاهرتز ) تنظیم می شود. وبرای بافت های پوستی ظریف تر، این فرکانس را روی سه مگاهرتز می گذارند.

برای پوست هایی که حساس و ظریف هستند و همچنین پوست اطراف چشم از فرکانس 5 مگاهرتز استفاده می شود.  برای استفاده از دستگاه اتوی صورت، از ژل های رسانا استفاده می شود که مانع آسیب رسیدن به پوست می شود و هم امواج فراصوت را هر چه بهتر به سمت لایه های زیرین پوست هدایت می کند.

گاهی هم با استفاده  از ژل های مخصوص هیدرودرمی، پوست را آبرسانی هم می کنند . به طور کلی این دستگاه دارای سه حالت استو هر جلسه می توان از یکی از این حالت های دستگاه برای افزایش سلامت پوست صورت استفاده کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا