راهنمای جامع ماسک های صورت LED

نحوه عمل کرد ماسک های صورت LED

نور درمانی که فواید زیادی برای پوست دارد و می تواند طیف گسترده ای از مشکلات پوستی را درمان کند، زمانی فقط به عنوان یک درمان در مطب در دسترس بود.نور درمانی LED تبدیل به یک درمان غیرتهاجمی پوستی محبوب برای آکنه، پیری، رنگدانه ها و سایر مشکلات پوستی شده است. ماسک‌های صورت LED نور درمانی را در دسترس‌تر کرده‌اند و بهره‌مندی از مزایای شفابخش، ضد پیری و روشن‌کننده پوست را در آسایش خانه ممکن می‌سازند.ما راهنمای جامع ماسک های صورت LEDرا برایتان به ارمغان آورده ایم.

نحوه عمل کرد ماسک های صورت LED

بدیهی است که این دستگاه های خانگی به اندازه تجهیزات ویژه ای که در مطب متخصص پوست خود پیدا می کنید موثر نیستند، اما مزایای مشابهی دارند.
ماسک‌های LED در اشکال، اندازه‌ها، گزینه‌های رنگی، ویژگی‌ها و قیمت‌ها بسیار متنوع هستند. اگر می‌پرسید که آیا این روند جدید مراقبت از پوست ارزش سرمایه‌گذاری روی آن را دارد، بیایید در مورد مزایا، خطرات و علم پشت آن بحث کنیم.
نور درمانی LED چیست؟
LED مخفف دیود ساطع کننده نور است و در ابتدا توسط ناسا برای آزمایش های رشد گیاهان در فضا ساخته شد. بعداً مشخص شد که LED نتایج امیدوارکننده‌ای برای التیام زخم‌ها و رام کردن التهاب نشان می‌دهد. در نهایت، نور درمانی LED توسط صنعت زیبایی و مراقبت از پوست به دلیل مزایای شگفت انگیز آن برای پوست مورد استفاده قرار گرفت.
نور درمانی LED چگونه کار می کند؟
نور درمانی LED فرآیندی است که پوست را در معرض طول موج های مختلف نور قرار می دهد تا به لایه ها و اعماق مختلف پوست نفوذ کند. از نور در طیف مرئی شامل آبی، قرمز، زرد و کهربایی و همچنین نور فراتر از طیف مرئی استفاده می کند.
هر رنگ واکنش متفاوتی را در پوست تحریک می کند و با افزایش طول موج نور، نفوذ عمیق تر می شود. سپس این نور توسط گیرنده های پوست جذب می شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. بهتر از همه، LED روی هر نوع پوست و رنگ پوست به خوبی کار می کند.
نور درمانی ده ها سال است که وجود داشته است. متخصصان زیبایی و پوست از نور درمانی برای درمان آکنه، تنظیم تولید چربی، تحریک کلاژن و الاستین، کاهش قرمزی، روشن کردن لکه های تیره و به حداقل رساندن خطوط و چین و چروک استفاده می کنند.
نگران نباشید، اشعه ماوراء بنفش در طیف نور مورد استفاده برای نور درمانی گنجانده نشده است، بنابراین هیچ خطر آسیب – یا برنزه شدن وجود ندارد.
مزایای ماسک صورت LED چیست؟
نور درمانی LED می تواند برای بهبود ظاهر کلی پوست شما، کاهش علائم قابل مشاهده پیری یا درمان مشکلات خاص پوست استفاده شود. می تواند به تسکین شرایط التهابی پوست مانند آکنه، روزاسه و پسوریازیس کمک کند. خواص درمانی ال ای دی حتی می تواند به بهبودی پس از عمل برای لایه برداری، میکرونیدلینگ و درمان های لیزر کمک کند.
طول موج‌های مشخصی نتایج متفاوتی تولید می‌کنند، و بسته به نوری که استفاده می‌کنید، تأثیرات متفاوت خواهد بود، اما بعداً در مورد آن بیشتر خواهد شد.
مزایای درمان نور درمانی تجمعی است، به این معنی که شما بعد از یک بار انجام دادن صورت، نتایج متحول کننده ای را مشاهده نخواهید کرد. مزایای طولانی مدت نیاز به درمان منظم دارد. و بیایید صادق باشیم، درمان در مطب می تواند بسیار پرهزینه باشد. سرمایه گذاری در یک دستگاه خانگی یک جایگزین مقرون به صرفه را فراهم می کند.
ناگفته نماند که یکی از بزرگترین مزایای ماسک های نور درمانی LED راحتی آنهاست.
تا آنجایی که درمان‌های خانگی انجام می‌شود، استفاده از ماسک‌های صورت LED بسیار ساده و آسان است. و شما فقط به چند دقیقه از روز خود برای یک جلسه نور درمانی نیاز دارید، که آن را به یک مکمل آسان برای روتین مراقبت از پوست شما تبدیل می کند.
به ماسک ال ای دی چه رنگی نیاز دارم؟
مزایای ماسک صورت LED
یک ماسک صورت LED می تواند فواید زیادی برای پوست داشته باشد، اما همه اینها به انتخاب نور مناسب بستگی دارد که نگرانی خاص پوست شما را هدف قرار دهد. همه ماسک ها مجهز به طیف وسیعی از تنظیمات نور نیستند، بنابراین قبل از سرمایه گذاری در یک دستگاه LED، آن را در نظر بگیرید.
قرمز
اکثر ماسک‌های LED دارای نور قرمز هستند و معمولاً برای مزایای ضد پیری استفاده می‌شوند. سایه های روشن تر قرمز می تواند التهاب را تسکین دهد و قرمزی را کاهش دهد. سایه های عمیق تر به عمق پوست نفوذ می کند تا تولید کلاژن را تحریک کند، ترمیم سلولی را تقویت کند و گردش خون را بهبود بخشد. این باعث می شود پوستی حجیم و جوان تر به نظر برسد.
آبی
نور آبی بیشتر برای درمان آکنه استفاده می شود. این نور ضد باکتری باعث اکسیداسیون فتوشیمیایی می شود که می تواند باکتری های مولد آکنه را از بین ببرد. مطالعات نشان داده اند که نورهای آبی برای درمان آکنه های خفیف تا متوسط موثر هستند و آن را برای پوست های مستعد آکنه ایده آل می کنند. بعلاوه، به تنظیم تولید سبوم کمک می کند، که می تواند از بروز جوش جلوگیری کند و به کنترل درخشندگی کمک کند.
کهربایی
کمترین نور رایجی که در دستگاه های خانگی پیدا می کنید، اما نباید نادیده گرفته شود. اگر چه نور کهربایی نفوذ بسیار کم عمقی به پوست دارد، اما در کاهش قرمزی و تورم موثر است. مطالعات نشان داده اند که نور کهربایی می تواند باعث بازسازی سلولی شود و همچنین محافظت و آبرسانی پوست را بهبود بخشد. این اثر احیا کننده بر روی پوست باعث درخشندگی پوست می شود.
سبز
مشابه تئوری رنگ، نور سبز دارای خواص ضد التهابی است که وقتی به پوست جذب می شود، اثر تسکین دهنده دارد. همچنین با تغییر رنگ و رنگ ناهموار پوست مبارزه می کند. نور سبز با نفوذ به داخل پوست و شکستن خوشه هایی از ملانین که باعث تغییر رنگ می شود، عمل می کند. این چراغ LED برای روشن کردن لکه های تیره و هایپرپیگمانتاسیون عالی است. چهره ای روشن تر و یکدست تر خواهید داشت.
بنفش
این نور ترکیبی از طول موج های قرمز و آبی است که بهترین هر دو جهان را به شما می دهد. نور آبی به شما اثرات ضد باکتریایی و ضد التهابی برای درمان آکنه می دهد و نور قرمز باعث تقویت کلاژن و اثرات ضد پیری مرتبط با آن می شود. نور بنفش همچنین سلامت و شادابی پوست را افزایش می‌دهد که به شما پوستی جوان‌تر می‌دهد.
فرو سرخ
اگرچه با چشم غیرمسلح نامرئی است، اما طول موج های نور مادون قرمز عمیق تر از هر رنگ دیگری در این طیف به پوست نفوذ می کند. سلول های هر دو لایه درم و اپیدرم پوست را پر می کند و روند بهبودی را سرعت می بخشد. می تواند قرمزی، التهاب و رنگدانه های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید را کاهش دهد. توانایی آن در تحریک تولید کلاژن دارای اثر ضد پیری است که می تواند خطوط ریز و چین و چروک را کاهش دهد. شما می توانید نور مادون قرمز نزدیک را در پیشرفته ترین دستگاه های LED خانگی پیدا کنید.
ماسک های LED چقدر موثر هستند؟
دستگاه های خانگی نسبت به درمان های حرفه ای در مطب قدرت کمتری دارند. استفاده از آنها بی خطر است اما برای دیدن نتایج بیشتر طول می کشد. با استفاده منظم، ماسک های صورت LED می توانند بهبود قابل توجهی در رنگ پوست، بافت و چهره کلی شما ایجاد کنند.
آیا ماسک های LED ایمن هستند؟
اکثر متخصصان موافق هستند که ماسک های LED در صورت استفاده صحیح ایمن و موثر هستند. اما مانند بسیاری از فن‌آوری‌های نوآورانه در صنعت زیبایی و مراقبت از پوست، ماسک‌های ال‌ای‌دی نیز بحث‌های زیادی را به همراه داشته‌اند. پس از انتشار آن، نگرانی هایی در مورد خطرات بالقوه سلامتی آنها برای چشم وجود داشت.
اگر تا به حال تحت نور درمانی یا درمان جوانسازی عکس قرار گرفته اید، می دانید که این نورها چقدر می توانند روشن شوند. متخصصین پوست معمولاً عینک یا عینک مخصوص خاموشی را برای محافظت از چشمان شما ارائه می دهند. با این حال، ماسک های خانگی به طور قابل توجهی کمتر از درمان های داخل مطب هستند.
خطر آسیب چشم در اثر ماسک صورت LED بعید است. به قرار گرفتن در معرض نور با شدت بالا نیاز دارد.
نور درمانی به طور کلی ایمن و کنترل شده است. با این حال، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور روشن همچنان می تواند برای چشم ها آزاردهنده باشد. پیروی از دستورالعمل ها و دستورالعمل های سازنده همانطور که گفته شد می تواند از هر گونه حادثه یا خطرات سلامتی جلوگیری کند.
هنگام استفاده از ماسکی که تمام صورت شما را می پوشاند، حتماً چشمان خود را بسته نگه دارید، گویی در حال درمان در یک کلینیک هستید.
ماسک‌های صورت LED برای استفاده مصرف‌کنندگان عادی طراحی شده‌اند که برای ایمنی آن اقدامات بالاتری وجود دارد. قبل از سرمایه‌گذاری روی ماسک، حتماً به دنبال ماسکی باشید که دارای ویژگی‌های ایمنی مانند تنظیم‌کننده‌های حرارت، تایمر، و قطع‌کننده برق خودکار باشد.
اگر شرایط پزشکی دارید که شما را به نور حساس می کند، بهتر است از استفاده از این دستگاه خودداری کنید. اگر مطمئن نیستید، همیشه باید با یک متخصص مشورت کنید.
چند بار می توانم از ماسک صورت LED استفاده کنم؟
ماسک های صورت LED را می توان روزانه به مدت 10 تا 20 دقیقه در هر جلسه استفاده کرد.
یک جلسه ماسک صورت برای درخشندگی پوست شما کافی است، اما به یاد داشته باشید که مزایای درمان نور LED انباشته است. برای به دست آوردن نتایج قابل مشاهده طولانی مدت، باید به طور منظم و مداوم از آن استفاده کنید. برای استفاده حداکثری از درمان با ال ای دی، زیبایی شناسان استفاده از ماسک را حداقل سه تا پنج بار توصیه می کنند. از مصرف آن بیش از یک بار در روز خودداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا