میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی برای پوست

میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی چیست و چه مزایایی دارد

در حالی که میکرونیدلینگ به تنهایی به تحریک کلاژن کمک می کند، افزودن فرکانس رادیویی RF می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند .دستگاه های میکرونیدلینگ معمولی به عمق پوست نفوذ نمی کنند و فقط به سطحی ترین لایه های پوست (حدود 0.25 میلی متر عمق) می رسند و هیچ انرژی حرارتی RF به پوست منتقل نمی شود.برای دانستن فرایند میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی برای پوست با ما همراه باشید.

مزایای میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی

چند روز پس از انجام میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی ، نتایجی مانند رنگ پوست روشن تر و پوست صاف تر را خواهید دید.
جوانسازی کلی پوست و بهبود قابل توجه در بافت پوست
از بین رفتن چین و چروک و جای زخم نشان می دهد.
افزایش تولید کلاژن و استحکام پوست.
کاهش قابل توجه اسکار آکنه
صاف کردن ظاهر فرورفته علائم کشش

 

فرآیند میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی

مانند بسیاری از درمان‌های داخل مطب، میکرونیدلینگ RF دارای مراحل آماده‌سازی و دستورالعمل‌های مراقبت از پوست پس از عمل است. این درمان برای صورت حدود 30 دقیقه طول می‌کشد.یک هفته قبل از درمان، با پزشک خود مشورت کنید که چه داروهایی را باید متوقف کنید، که ممکن است شامل رتینوئیدها، AHA ها و محصولات ویتامین C باشد.
یک کرم بی‌حس کننده موضعی استفاده می‌شود تا درمان را احساس نکنید. اگر سطح تحمل درد پایینی دارید، می‌توانید مسکن استفاده کنید.
درمان روی کل صورت انجام می شود که معمولاً حدود 25 تا 30 دقیقه طول می کشد. بسته به دستگاه و سطح تحمل پوست شما، ممکن است دو تا سه پاس روی پوست شما وجود داشته باشد.ماسک خنک کننده را پس از درمان روی صورت خود قرار دهید تا پوست را تسکین دهد.اگر روز است، قبل از خروج از مطب، ضد آفتاب روی پوست مالیده می شود.
در روزهای بعد ، از یک پاک کننده ملایم و یک کرم ضد آفتاب با طیف وسیع برای کمک به محافظت و تسکین پوست استفاده کنید. برای کمک به التیام سریعتر پوست، به طور مرتب مرطوب کنید. و از رتینوئیدها و لایه‌بردارهایی مانند AHA و BHA به مدت چند روز تا زمانی که پوست بهبود یابد خودداری کنید.

معایب میکرونیدلینگ RF چیست؟

به لطف بخش کرم بی‌حس‌کننده، معمولاً در حین انجام درمان حداقل درد وجود داردممکن است در حین درمان با نفوذ سوزن‌ها و ارسال موج RF کمی درد و در موارد نادر خونریزی جزئی را تجربه کنید.
این روش مدت کمی از کار افتادگی داردبیماران ممکن است حدود 48 ساعت بعد قرمزی و تورم مانند آفتاب سوختگی را تجربه کنند و پوست ممکن است تا حدود یک هفته کمی صورتی شود. همچنین می تواند در برخی افراد باعث ایجاد جوش شود.

میکرونیدلینگ رادیوفرکانسی برای چه نوع پوستی مناسب است و چه کسانی باید از آن اجتناب کنند؟
هم میکرونیدلینگ و هم میکرونیدلینگ RF گزینه‌های عالی برای کسانی هستند که مایل به بهبود خطوط و بافت هستند، از جمله کسانی که اسکار آکنه دارند. میکرونیدلینگ RF برای بیمارانی که شرایطی دارند که در اثر گرما بدتر شده یا تحریک می‌شوند مانند بیماران مبتلا به ملاسما، روزاسه و لوپوس پوست توصیه نمی‌شود.

نتایج میکرونیدلینگ RF چقدر طول می کشد؟

نتایج درمان می تواند تا چند ماه باقی بماند. در حالی که معمولاً بعد از چند روز یک اثر روشن کننده فوری را تجربه می کنید، “نتایج کامل معمولاً 90 روز پس از عمل آشکار می شود، زیرا این مدت زمان لازم است تا کلاژن دوباره جوان شود

میکرونیدلینگ با فرکانس رادیویی به چند جلسه نیاز دارد؟

درمان‌های میکرونیدلینگ معمولاً هر چهار هفته یک‌بار برای یک سری سه تا شش درمان بسته به اهداف پوستی شما انجام می‌شود. در حالی که یک درمان می تواند برای جوانسازی پوست تفاوت ایجاد کند، سه تا پنج روش درمانی را برای اسکار آکنه توصیه می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا