10 نکته برای مراقبت از دستان در فصل سرما

10 نکته برای مراقبت از دستان در فصل سرما

در فصل سرد باید از پوست دستان خود بیشترمراقبت کنید. با ما همراه باشید تا10 نکته برای مراقبت از دستان در فصل سرما را برایتان شرح دهیم.

10 نکته برای مراقبت از دستان خود در فصل سرما

دستان خود را چرب کنید
دستان خود را نه تنها با کرم، بلکه با روغن آفتابگردان نیز مرطوب کنید. پوست دست را با ریز عناصر اشباع می کند، از پیری محافظت می کند و از آن محافظت می کند. متوجه خواهید شد که پوست شما صاف و ابریشمی خواهد شد.
دستان خود را گرم نگه دارید
به محض شروع سرما، مطمئن شوید که همیشه خودکارهای خود را در دستکش یا دستکش پنهان کنید. از این اکسسوری ها غافل نشوید که اتفاقاً می توانند با استایل شما همخوانی داشته باشند. پس از همه، به لطف آنها از پوست در برابر خشک شدن محافظت می کنید.
از مرطوب کننده استفاده کنید
برای حفظ رطوبت پوست در تمام طول روز باید به طور مرتب روی دست ها استفاده شود. و فقط یک بار نیست. در غیر این صورت تاثیری نخواهد داشت. در فصل سرما توصیه می شود حداقل پنج بار در روز کرم را روی پوست بمالید.
در شب دستان خود را مرطوب کنید
با استفاده از کرم روی دستان خود در شب، می توانید آنها را با ویتامین ها اشباع کنید و همچنین به درستی مرطوب کنید. در صبح، پوست از زیبایی، سلامت و صافی لذت می برد. به اندازه کافی از کرم های روغنی استفاده کنید.
رطوبت سازهای داخلی را روشن کنید
مرطوب کننده ها می توانند به شما در جلوگیری از خشکی پوست کمک کنند. در واقع ، در یک اتاق گرم ، هوا لزوماً خشک می شود و این بر بدن ما تأثیر می گذارد.
دست های خود را به درستی بشویید
برای شستن دست ها به جای آب داغ از آب ولرم استفاده کنید. به خصوص اگر تازه از خیابان برگشته باشید. در غیر این صورت به دست‌هایتان آسیب می‌رسانید، چربی طبیعی را بشویید، که باعث زبری پوست می‌شود.
ضد آفتاب بزنید
شاید فکر کنید که این تصمیم عجیبی است. در واقع، حتی در هوای یخبندان، پوست ما از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش رنج می برد. و اگر می خواهید نه تنها از یخ زدگی، بلکه از آفتاب نیز محافظت کنید، کرم SPF20 و بالاتر را بردارید.
به سونا بروید
زنانی که در کشورهای سردسیر زندگی می کنند همیشه به سونا می روند. به لطف این، می توانید از شر سموم خلاص شوید، ترشح سبوم را تنظیم کنید، سطح pH را عادی کنید، گردش خون را بهبود بخشید. و به لطف این، وضعیت پوست را تا حد زیادی بهبود می بخشید.
تغذیه خود را پیگیری کنید
شما باید غذاهای غنی از ویتامین ها و مواد معدنی را در رژیم غذایی خود بگنجانید. به طور خاص، اینها عبارتند از: ماهی، سبزیجات و میوه های تازه، آجیل، مرغ، حبوبات.
مواظب دستات باش
شما باید به طور مرتب پوست خود را لایه برداری کنید، ماسک را روی دستان خود بمالید. این باعث پاکسازی پوست و همچنین اشباع آن با عناصر کمیاب مفید می شود. او را درخشان و جوان می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا