فیبروبلاست پلاسما درمانی چیست و چگونه انجام می شود؟

فیبروبلاست پلاسما درمانی چیست و چگونه انجام می شود؟

پلاسما فیبروبلاست درمانی یک درمان غیر تهاجمی است که هدف آن بهبود ظاهر چین و چروک، خطوط ریز و افتادگی پوست است.فیبروبلاست ها نوعی سلول در لایه های عمیق تر پوست هستند که کلاژن تولید می کنند و می دانید که با افزایش سن و زمان، کلاژن لایه های عمیق پوست را از دست می دهیم که منجر به چین و چروک و افتادگی پوست می شود.

این روش را می‌توان برای اسکارهای آکنه، ترک‌های پوستی و توده‌های خوش‌خیم مختلف پوست مانند کراتوز سبورئیک و هیپرپلازی سباسه نیز دنبال کرد.

پلاسما سلول انرژی الکتریکی را به پلاسما تبدیل می کند و شما گازهای نیتروژن و اکسیژن دارید که اپیدرم بالایی را خشک می کند و باعث انقباض و تحریک مسیرهای بهبودی در عمق پوست می شود تا تولید کلاژن از فیبروبلاست ها را افزایش دهد.

فرآیند فیبروبلاست پلاسما چگونه است؟

درمان فیبروبلاست پلاسما یک درمان جدیدتر است که در همه جا ارائه نمی شود. درمان با استفاده از نوک سوزن انجام می شود و در طول فرآیند، متخصص زیبایی حتی پوست مشتری را لمس نمی کند.

کل فرآیند در واقع یک سوختگی کنترل شده کوچک است که باعث تحریک فیبروبلاست و تحریک کلاژن می شود. متخصص زیبایی ناحیه درمان را حدود 20 دقیقه بی حس می کند. در صورت نیاز، متخصص زیبایی دوباره سایت را بی حس می کند تا اطمینان حاصل شود که مشتری با این روند راحت است.

حساس ترین نقاط همیشه پیشانی است و دلیل آن این است که ما اعصاب و استخوان های زیادی در آنجا داریم. اما همه جاهای دیگر کاملا طبیعی است و سفت شدن پوست فیبروبلاست پلاسما در آن نواحی تقریباً شبیه یک شوک الکتریسیته ساکن است.

با این حال، طبیعی است که مراجعان در اولین باری که درمان را دریافت می کنند، به عقب برگردند.

درمان با قلم پلاسما چگونه است؟

درمان سفت کردن پوست با فیبروبلاست پلاسما مقادیر جزئی سطحی پوست را تبخیر می کند و تولید کلاژن را تحریک می کند. از این رو، با بهبودی پوست، سفت شده و هرگونه شلی یا خطوط ریز را از بین می برد. نتایج آنی هستند و در شش هفته آینده بهتر می شوند.

درمان فیبروبلاست پلاسما در حال محبوب شدن است زیرا نتایج یک تا سه سال طول می کشد، برخلاف تزریق یا موارد دیگری که باید به عقب برگردید. با این حال، در درمان با قلم پلاسما، نتایج تا سه سال برای شما ماندگار است و هیچ زمان از کار افتادگی ندارد.

هنگامی که پوست در حال بهبود است، سخت پوستان یا دلمه های کوچکی خواهید داشت که حدود هفت روز طول می کشد، اما واقعاً هیچ زمان از کار افتادگی وجود ندارد. شما عمل جراحی انجام نمی دهید و درد بسیار کمی وجود دارد.

اساساً یک الکترود فلزی ریز وجود دارد که از قلم خارج می شود. هیچ چیز در پوست نمی رود. الکترود جرقه کوچکی را پرتاب می کند که قطعات کوچک سطحی پوست را تبخیر می کند و باعث سفت شدن واکنش کلاژن می شود.

نتایج فیبروبلاست پلاسما چه مدت ماندگاری دارند؟

اثرات مثبت سفت کردن پوست فیبروبلاست پلاسما می تواند تا سه سال باقی بماند. با این حال، بیشتر مردم ممکن است بخواهند ظرف یک سال یا بیشتر آن را لمس کنند، زیرا در نهایت از نتایج آن لذت می برند و همچنین به این دلیل که مانند بوتاکس عضلات آنها را فلج نمی کند.

هر چند وقت یک بار به درمان نیاز دارید؟

افرادی که چین و چروک های فوق العاده برجسته ندارند ممکن است نیازی به انجام این درمان نداشته باشند، اما فردی در دهه 50 یا 60 خود که چین و چروک های برجسته تری دارد ممکن است یک یا دو بار در سال به آن نیاز داشته باشد تا واقعاً پوست به شکلی که می خواهد کشیده شود. چون با سالها سر و کار داریم. اما برای افراد جوان تر، یک درمان معمولا آنها را خوشحال می کند.

کدام مناطق می توانند از درمان با فیبروبلاست پلاسما سود ببرند؟

شما می توانید درمان فیبروبلاست پلاسما را در هر ناحیه ای از صورت خود انجام دهید. حتی می توانید این کار را تا بالای زانو انجام دهید. بنابراین، هر ناحیه ای از پوست تا زمانی که جای زخم هایپرتروفیک وجود نداشته باشد، زخم هایی هستند که حباب زده و متورم شده اند یا هر گونه کلوئید.

درمان فیبروبلاست پلاسما را می توان روی خطوط پیشانی، خطوط لبخند، گردن، شکم یا زیر بغل اعمال کرد. این می تواند به شما لب را بلند کند، مثل اینکه فیلر مصرف کرده اید.

این می تواند مانند جراحی پلک، پلک را بالا ببرد. همچنین می تواند ابروها را بلند کند. یک روش سفت کردن پوست فیبروبلاست پلاسما می تواند خطوط ریز، شلی پوست یا اسکار آکنه را برطرف کند.

چه کسی می تواند از این روش بهره مند شود؟

سفت کردن پوست فیبروبلاست پلاسما برای هر کسی که می خواهد درمان پیشگیرانه انجام دهد بسیار عالی است. این برای افرادی که در 20 یا 30 سالگی هستند عالی است. سپس افرادی در 40، 50 یا 60 سالگی نیز می توانند از درمان فیبروبلاست پلاسما بهره مند شوند زیرا برای ترمیم پوست آنها عالی است.

بنابراین، زمانی که مشتریان بالغ‌تری داریم، معمولاً چند بار در سال درمان را انجام می‌دهیم تا نتایج مورد نظر آنها را به دست آوریم.

افرادی که بیشترین سود را از این روش می برند کسانی هستند که افتادگی بسیار خفیف دارند. درمان سفت کردن پوست با فیبروبلاست پلاسما بیشتر در نواحی کوچک صورت مانند اطراف چشم ها در اطراف دهان استفاده می شود و همچنین می تواند برای از بین بردن انواع زائده های خوش خیم پوست استفاده شود.

درمان پوستی با فیبروبلاست پلاسما برای افرادی که با پلک های کلاه دار سر و کار دارند و برای موارد خفیف افتادگی پلک بالایی بسیار محبوب است.

روند بهبودی چقدر طول می کشد؟

روند درمان حدود هفت تا ده روز طول می کشد فقط به این دلیل که همه افراد کمی متفاوت هستند. به طور طبیعی، مشتریان در طیف جوان‌تر که پوستشان به سرعت بهبود می‌یابد، سریع‌تر از این فرآیند بهبود می‌یابند، اما همه افراد کمی متفاوت هستند.

نکته مهم در مورد درمان سفت کردن پوست با فیبروبلاست پلاسما این است که حتی پس از گذشت هفت تا ده روز، مشتریان تا هشت هفته آینده نتایج را مشاهده خواهند کرد. در عرض سه هفته بهترین نتایج را خواهید دید و پوست شما به لیفت شدن ادامه می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا