فواید میکرونیدلینگ برای رفع چین و چروک

فواید میکرونیدلینگ برای رفع چین و چروک

میکرونیدلینگ درمانی است که شامل سوراخ کردن پوست با سوزن های کوچک است. این نقاط تماس کوچک پاسخ ترمیم زخم بدن را تحریک کرده و نوسازی سلول های پوست را افزایش می دهد. ایجاد کلاژن و الاستین با التیام پوست شروع می شود و یک اثر حجیم تقریباً فوری به شما می دهد که در عین حال از ایجاد چین و چروک جدید جلوگیری می کند.برای اینکه بدانید فواید میکرونیدلینگ برای رفع چین و چروک چیست با ما همراه باشید.

فواید میکرونیدلینگ برای رفع چین و چروک

میکرونیدلینگ باعث تحریک تولید کلاژن در پوست شما می شود. مفهوم این است که سوزن های این روش باعث آسیب جزئی پوست می شود و پوست با تولید بافت غنی از کلاژن جدید پاسخ می دهد. در نتیجه، بافت جدید پوست دارای تن و بافت برابر تری است. طبیعی است که پوست با افزایش سن یا بیماری کلاژن را از دست بدهد. ممکن است در نتیجه تشویق پوست به ساختن بافت جدید کلاژن بیشتری تولید شود و در نتیجه پوست سفت‌تر شود.
یک ابزار قلم مانند توسط متخصص پوست شما برای ایجاد سوراخ های کوچک زیر پوست در طول فرآیند استفاده می شود. شما بعد از درمان متوجه خراش‌ها نخواهید شد زیرا بسیار کوچک هستند. متخصص پوست ابزار را به طور یکنواخت روی پوست شما می کشد و اطمینان حاصل می کند که پوست جدیدی که ظاهر می شود نیز یکنواخت است.
برای کاهش خطر درد، متخصص پوست شما قبل از شروع یک بی حسی موضعی استفاده می کند. این کار حدود یک ساعت قبل از درمان شما انجام می شود و خود روش میکرونیدلینگ حدود 30 دقیقه طول می کشد. سپس یک سرم یا تسکین‌دهنده درمانی ممکن است توسط متخصص پوست شما اعمال شود.

پیلینگ شیمیایی در مقایسه با میکرونیدلینگ برای چین و چروک

میکرونیدلینگ می تواند کلاژن آسیب دیده را ترمیم کند و منجر به کاهش طولانی مدت چین و چروک و افتادگی پوست شود. لایه بردارهای شیمیایی به طور ایمن لایه بالایی پوست آسیب دیده را از بین می برد و لایه جدیدی را نشان می دهد که صاف تر و جوان تر به نظر می رسد.
لایه برداری شیمیایی با از بین بردن لایه های آسیب دیده پوست عمل می کند، در حالی که میکرونیدلینگ با شروع یک پاسخ درمانی که آسیب را با کلاژن پر می کند، عمل می کند.

نتایج میکرونیدلینگ برای چین و چروک

عکس‌های قبل و بعد از میکرونیدلینگ نشان می‌دهد که این درمان غیرتهاجمی جوان‌سازی پوست چقدر ممکن است ظاهر کلی پوست شما را بهبود بخشد. میکرونیدلینگ پوست را حجیم تر و درخشان تر می کند. چین و چروک زیر چشم و علائم پیری کاهش می یابد. بافت و رنگ پوست بهبود یافته است. علاوه بر این، عیوب روی پوست، مانند اسکار آکنه، کاهش می یابد.

میکرونیدلینگ برای چین و چروک های عمیق

از میکرونیدلینگ می توان برای رفع شیارهای عمیق و چین و چروک های صورت و همچنین مکان های صعب العبور مانند دهان استفاده کرد. میکرونیدلینگ برای چین و چروک چشم، چین و چروک اطراف دهان، خطوط ریز زیر چشم و غیره موثر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا