فرآیند بهبود فیبروبلاست پلاسما چگونه است؟

فرآیند بهبود فیبروبلاست پلاسما چگونه است؟

فیبروبلاست پلاسما برای درمان لکه های بسیار کوچک پوست با شلی خفیف، مناطقی که شاید واقعاً نمی توانید میکرونیدلینگ را به خوبی انجام دهید، عالی است. همچنین برای درمان نواحی مانند خطوط ریز و چین و چروک دور چشم، خطوط سیگاری، چین و چروک اطراف دهان و خطوط ماریونت عالی است. در این مقاله قصد داریم تا با جزئیات بیشتری به روند بهبود فیبروبلاست پلاسما بپردازیم.

بازیابی فیبروبلاست پلاسما

روز اول

در روز اول پس از عمل با قلم فیبروبلاست پلاسما، نواحی تحت درمان کمی متورم خواهند شد، به خصوص در اطراف ناحیه چشم. به همین دلیل است که به بیمار توصیه می شود به پشت بخوابد تا از وارد کردن فشار به نواحی تحت درمان و تورم بیشتر آنها جلوگیری شود.

درد یا خارش زیادی وجود نخواهد داشت، اما ممکن است شبیه آفتاب سوختگی باشد. ممکن است پیشانی شما کمی سفت شود، اما همچنان دامنه حرکتی خواهید داشت. می توانید لبخند بزنید یا هر کار دیگری با صورت خود انجام دهید.

صبح بعد از درمان فیبروبلاست پلاسما، می توانید از یک پاک کننده سبک استفاده کنید و بعد از بیدار شدن از خواب، پمادی را که متخصص زیبایی برای شما تهیه کرده است، بمالید.

اطراف چشمان شما ممکن است ناحیه حساسی برای لمس باشد اما هر جای دیگری معمولا حساس یا دردناک نیست. معمولا ناحیه چشم حساس ترین و ناحیه لب کمترین حساسیت را دارد.

معمولاً با پایین آمدن روز، تورم نیز کاهش می یابد. تورم در واقع در روز اول بسیار شایع است، به خصوص در اطراف چشم.

اگر می خواهید بیرون بروید، باید عینک آفتابی برای محافظت از چشمان خود و کلاه بزرگ برای محافظت از صورت خود در برابر آفتاب استفاده کنید، زیرا به آفتاب بسیار حساس است .

کم کم، خارش ممکن است شروع شود و زمانی که شروع به خارش کرد، می توانید از یک دستمال استفاده کنید و کمی به آن ناحیه فشار وارد کنید. همچنین، استفاده از ژل یا پمادی که متخصص زیبایی به شما می دهد به رفع خارش کمک می کند.

روز دوم

در پایان روز دوم روند بهبودی، پوست اطراف چشم دیگر به لمس حساس نخواهد بود. ممکن است تا زمانی که در آینه نگاه نکنید فراموش کنید که آنجاست. احساس می کنید پوست در حال سفت شدن است.

برجستگی هایی که به دلیل درمان با قلم پلاسما روی پوست شما ایجاد می شود، افزایش می یابد، بنابراین بافت پوست شما در نواحی آسیب دیده بسیار متفاوت از بقیه پوست شما است.

روز سوم

در روز سوم، پس از درمان سفت کردن پوست با فیبروبلاست پلاسما، برخی از دلمه‌های پوست شروع به کنده شدن می‌کنند. هیچ دلیلی برای هشدار وجود ندارد، زیرا این بخشی از روند بهبودی است. هیچ تورم یا دردی باقی نخواهد ماند، اما در نقاط خاصی که هنوز هم می توانید به آرامی ضربه بزنید، کمی خارش خواهد داشت.

روز چهارم

چهار روز پس از درمان فیبروبلاست پلاسما، ممکن است هنوز مقداری خارش وجود داشته باشد، اما بسیاری از دلمه ها در حال افتادن هستند. پوست شما دیگر سفت نیست و فقط با لمس پوسته ها احساس خواهید کرد. ممکن است قبلاً متوجه شده باشید که ابروهای شما بلند شده اند و شروع به مشاهده تفاوت می کنید.

به خاطر داشته باشید که مهمترین تفاوت سه تا هشت هفته پس از بهبودی اتفاق می افتد.

روز پنجم

در روز پنجم، احساس می‌کنید پوست تازه‌تری دارید، به خصوص زیر چشم‌هایتان روشن‌تر، روشن‌تر و سفت‌تر می‌شود و ممکن است احساس کنید کمی درخشش روی آن وجود دارد. پس از جدا شدن پوسته ها بهتر است از مرطوب کننده استفاده کنید.

چند روز بعد، پوست شما بهبود می یابد و کاملاً تفاوت را می بینید. دیگر چین و چروک های عمیق روی پیشانی یا کیسه ها یا حلقه های سیاه زیر چشم خود نخواهید داشت. و شبیه پوست جدید خواهد بود.

به یاد داشته باشید، حدود 70 درصد از نتایج فیبروبلاست را بعد از سه هفته خواهید دید، و حتی پس از آن، پوست شما به بهبود و لیفت بیشتر ادامه خواهد داد.

زمان بهبودی فیبروبلاست پلاسما

روند درمان حدود هفت تا ده روز طول می کشد فقط به این دلیل که همه افراد کمی متفاوت هستند. به طور طبیعی، مشتریان در طیف جوان‌تر که پوستشان به سرعت بهبود می‌یابد، سریع‌تر از این فرآیند بهبود می‌یابند، اما همه افراد کمی متفاوت هستند.

هیچ چیز اگزوژن به پوست تزریق نمی شود. کلاژن و الاستین خود شخص در حال تحریک است، به همین دلیل است که هر مشتری زمان بهبودی متفاوتی دارد.

نکته مهم در مورد درمان سفت کردن پوست با فیبروبلاست پلاسما این است که حتی پس از گذشت هفت تا ده روز، مشتریان همچنان نتایج را برای هشت هفته آینده مشاهده خواهند کرد. در عرض سه هفته بهترین نتایج را خواهید دید و پوست شما به لیفت شدن ادامه می دهد.

چه کسی می تواند از این درمان سود ببرد؟

سفت کردن پوست فیبروبلاست پلاسما برای هر کسی که می خواهد درمان پیشگیرانه انجام دهد بسیار عالی است. این برای افرادی که در 20 یا 30 سالگی هستند عالی است. سپس افرادی در 40، 50 یا 60 سالگی نیز می توانند از درمان فیبروبلاست پلاسما بهره مند شوند زیرا برای ترمیم پوست آنها عالی است.

افرادی که بیشترین سود را از این روش می برند کسانی هستند که افتادگی بسیار خفیف دارند. درمان سفت کردن پوست با فیبروبلاست پلاسما بیشتر در نواحی کوچک صورت مانند اطراف چشم و اطراف دهان استفاده می شود و همچنین می تواند برای از بین بردن انواع زائده های خوش خیم پوست استفاده شود.

کلمه پایانی

فیبروبلاست پلاسما را می توان برای درمان ترک های پوستی استفاده کرد. بالا رفتن ظریفی را ارائه می دهد که دقیقا همان چیزی است که بسیاری از مردم به دنبال آن هستند. همچنین می‌توان از آن برای درمان انواع مشکلات خوش‌خیم پوست مانند برچسب‌های پوستی، کراتوز سبورئیک و هیپرپلازی سباسه استفاده کرد. مزیت دیگر این است که کلاژن جدید تولید شده ماندگاری طولانی دارد، بنابراین شما مجبور نیستید بارها و بارها به درمان ادامه دهید. فرآیند کامل بهبودی فیبروبلاست پلاسما ممکن است چند روز طول بکشد تا نهایی شود، اما نتایج مطمئناً ارزش آن را دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا