دستگاه هیدروفیشیال چیست و چه کاری انجام می دهد؟

دستگاه هیدروفیشیال چیست و چه کاری انجام می دهد؟

هیدروفیشیال (HydraFacial) یک درمان پوستی ثبت شده است گاهی اوقات به آن “هیدرادرم ابریژن” نیز می گویند زیرا شامل لایه برداری شبیه میکرودرم ابریژن همراه با سرم های آبرسان است.

دستگاه هیدروفیشیال به دلیل فرآیند سه مرحله ای خود شناخته شده است، برای تمیز کردن عمیق، لایه برداری و آبرسانی پوست شما کار می کند. این روش حرفه ای ممکن است به درمان انواع بیماری های پوستی از جمله آکنه، خشکی و چین و چروک کمک کند.

هیدروفیشیال به یکی از محبوب ترین ترندهای صورت در دنیای مدرن تبدیل شده است و جای تعجب نیست که این روش با درمان ملایم غیر تهاجمی و بدون نیاز به استراحت اما با نتایج عالی، افراد بیشتری را  به سمت هیدروفیشیال به عنوان روتین اصلی و یکپارچه مراقبت از پوست صورت می کشاند.

هیدروفیشیال چیست؟

هیدروفیشیال یک درمان صورت با استفاده از یک دستگاه برای انجام لایه برداری، پاکسازی، استخراج و آبرسانی به صورت است. این سیستم از یک عمل چرخشی گردابی برای آبرسانی و حذف پوست مرده، کثیفی، آلودگی و ناخالصی ها استفاده می کند و در عین حال پوست شما را تمیز و آرام می کند.

پاکسازی، لایه برداری، لایه برداری شیمیایی، کلاژن سازی و سفت کردن عضلات صورت که توسط هیدروفیشیال ارائه می شود، به درمان بسیاری از مشکلات زیبایی که امروزه افراد با آن مواجه هستند، از جمله منافذ بزرگ، چین و چروک، جوش ها و نازک شدن پوست کمک می کند.

چرا هیدروفیشیال تا این حد محبوب است؟

هیدروفیشیال غیر تهاجمی و در عین حال موثر است و تقریباً برای هر بیماری پوستی و برای هر نوع پوستی قابل استفاده هستند. درمان‌های هیدرافیشیال نسبت به روش‌های سنتی مانند لایه‌برداری شیمیایی یا لایه‌برداری با لیزر بسیار کمتر تهاجمی هستند که پوست شما را برای ساعت‌ها تا چند روز پس از درمان قرمز و تحریک می‌کنند. به دلیل غیرتهاجمی بودن و اثربخشی درمان، هیدروفیشیال یک انتخاب عالی برای نوجوانان و همچنین بزرگسالان است.

مراحل هیدروفیشیال

1- پاکسازی و لایه برداری

اولین قدم در طول هیدروفیشیال پاکسازی و لایه برداری است. با استفاده از پاک کننده متخصص زیبایی شما از دستگاه هیدروفیشیال برای پاکسازی و لایه برداری ملایم پوست استفاده می کند. این کار سلول های مرده و سبوم پوست را از بین می برد و در عین حال منافذ پوست را به آرامی باز می کند. برخی افراد آن را مانند فشار دادن یک مسواک برقی گردان به آرامی روی پوست توصیف می کنند.

2- لایه برداری شیمیایی

در مرحله بعد، سری دستگاه را تغییر می‌دهند تا یک لایه‌برداری شیمیایی ملایم انجام دهند. بر خلاف سایر لایه‌برداری‌های شیمیایی که اغلب تحریک‌کننده یا دردناک هستند و پوست شما را برای ساعت‌ها یا روزها قرمز می‌کنند، هیدروفیشیال از ترکیب غیر تحریک‌کننده اسیدهای سالیسیلیک و گلیکولیک برای لایه‌برداری ملایم و در عین حال موثر استفاده می‌کند. هدف از این مرحله از بین بردن منافذ عمیق است.

3- استخراج

مرحله سوم در هیدروفیشیال استخراج است. اینجاست که دستگاه از مکش وکیوم قوی و بدون درد برای از بین بردن جوش های سرسیاه و ناخالصی ها از منافذ شما استفاده می کند.

4- سرم آبرسان

در نهایت، با استفاده از دستگاه هیدروفیشیال یک سرم آنتی‌اکسیدانی و آبرسان اختصاصی تسکین‌دهنده با پپتیدها و سایر مواد مغذی مفید را اعمال می شود که این به سم زدایی، به جوانسازی و آبرسانی پوست کمک می کند.

پس از تکمیل درمان، متخصص زیبایی شما ممکن است خدمات را با روش‌های اضافی مانند نور درمانی کامل کند.

مزایای هیدروفیشیال چیست؟

هیدروفیشیال یک جایگزین ملایم و در عین حال موثر برای درمان های خشن تر صورت است. و روی انواع پوست کار می کند. چه پوست حساس یا آکنه داشته باشید، چه پوست خشک یا چرب، هیدروفیشیال برای شما مفید خواهد بود.

دلیل دیگری که هیدروفیشیال محبوب است این است که هیچ زمان نقاهتی ندارد. حتی اگر مایلید می‌توانید همان روز آرایش کنید، اگرچه بیشتر زیباجویان از درخشش این درمان به اندازه‌ای لذت می‌برند که دلشان نمی خواهدآن را بپوشانند.

از آنجایی که این درمان غیر تهاجمی است، می توانید فوراً نتایج مثبتی را مشاهده کنید. ما حتی آن را قبل از عروسی یا رویدادهای مهم به شما توصیه می کنیم.

هیدروفیشیال برای آکنه

این تکنیک مدت‌هاست که برای درمان آکنه و اسکار آکنه مؤثر بوده است. و این موضوع به دلیل لایه برداری عمیق است که به حذف سلول های مسدود کننده منافذ پوست کمک می کند.

هیدروفیشیال برای جوش های سر سیاه

سلول های مرده پوست نیز در ایجاد جوش های سر سیاه نقش دارند. این نوع غیر التهابی آکنه هم با استفاده از هیدروفیشیال درمان می شوند.

هیدروفیشیال برای پیری پوست

در سال 2008 طبق مطالعه ای که بر روی 20 زن انجام شد، نشان داد کسانی که درمان های هیدروفیشیال را دریافت کرده بودند، در مقایسه با افرادی که به تنهایی از سرم استفاده می کردند، کاهش بیشتری در علائم پیری پوست داشتند. این اثرات شامل کاهش اندازه منافذ، هیپرپیگمانتاسیون کمتر و کاهش خطوط ریز بود.

هر چند وقت یک بار باید هیدروفیشیال انجام دهید؟

تعداد جلسات هیدروفیشیال به نوع پوست شما و توصیه های ارائه دهنده شما بستگی دارد. اما تکرار درمان هر 4 هفته یک بار توصیه می شود ، و در بعضی موارد بهتر است تکرار جلسات هر 2 هفته یکبار باشد.

یک متخصص زیبایی یا پوست می تواند به شما کمک کند تا تعداد جلسات مناسب را بر اساس وضعیت پوست و اهداف خود تعیین کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا