با این دستور العمل های ساده صورت خود را تغذیه کنید!

با این دستور العمل های ساده صورت خود را تغذیه کنید!

بسیاری از متخصصان زیبایی که از محیط زیست آگاه هستند، زمان آن رسیده است که مصرف‌کنندگان محصولاتی را که روی پوست خود می‌گذارند به دقت بررسی کنند.با تهیه میوه‌ها و سبزیجات سرشار از مواد مغذی و ویتامین، و استفاده از ، مواد اولیه محلی و پایدار تا آنجا که ممکن است. بسیاری از آنها را می توانید در باغچه خانه خود کشت کنید یا در بازار پیدا کنید.
ماسک پاپایا توت فرنگی:
گوشت پاپایا حاوی یک آنزیم پروتئولیتیک به نام پاپائین است و پاپایای نارس حاوی بیشترین مقدار پاپائین است. این آنزیم چیزی است که پاپایا را به یک ماده شگفت انگیز در مراقبت از پوست، به ویژه در ماسک ها تبدیل می کند. از آنجا که ماسک را روی پوست خود می گذارید (معمولاً 5-15 دقیقه)، آنزیم زمان دارد تا جادوی خود را انجام دهد. پاپائین به عنوان یک لایه بردار و مرطوب کننده قوی عمل می کند و به پوست کمک می کند تا احساس نرمی مخملی، طراوت و درخشندگی داشته باشد.
ماسک صورت هلو و عسل
هلوهای احیا کننده و خوشمزه منبعی غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها هستند و این ماسک عسل هلو پوست را نرم، لطیف و درخشان می کند.
ماسک مو موز
موز سرشار از پتاسیم برای تقویت مو، به حداقل رساندن شکستگی و بازیابی حالت ارتجاعی طبیعی آن است. موز همچنین حاوی روغن های طبیعی و حدود 75 درصد آب است، بنابراین بسیار مرطوب کننده است. علاوه بر این، این میوه سرشار از ویتامین A، B6، C و E، و همچنین روی و آهن است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا