قهوه اکسیر جادویی برای پوست و مو

اسکراب و ماسک قهوه برای پوست

حتما اگر بشنوید قهوه اکسیر جادویی برای پوست و مو است تعجب می کنید .قهوه خواص لذیذی دارد و به همان اندازه که در فنجان شما طعم خوبی دارد، روی پوست شما نیز بهتر است.

اسکراب قهوه

اسکراب قهوه برای لایه برداری معجزه می کند! کافئین و تفاله‌ها با هم کار می‌کنند تا به صاف کردن ران‌ها و هر ناحیه مشکل‌دار دیگر کمک کنند، در حالی که عطر تفاله قهوه حواس شما را تقویت می‌کند.
تفاله‌های قهوه که به آرامی زیر چشم‌های شما قرار می‌گیرد، به بهبود ظاهر پف‌کرده و سیاهی دور چشم کمک می‌کند.
روغن قهوه به پوست کمک می کند تا ظاهری یکنواخت، لطیف، صاف و احساسی داشته باشد. روغن قهوه همچنین مقدار قابل توجهی از آنتی اکسیدان های مغذی، اسیدهای چرب ضروری و فیتواسترول ها را ارائه می دهد که به ارائه توانایی های عالی آبرسانی و مرطوب کنندگی کمک می کند و آن را به گزینه ای عالی برای فرمول هایی تبدیل می کند که نیازهای مراقبت از پوست بالغ را هدف قرار می دهند. اگرچه قوام چسبناکی دارد، اما به سرعت و به راحتی جذب می شود و احساس نرمی، لطافت، پوست و موی عمیقاً حالت دهنده را به شما می دهد و البته آن رایحه فوق العاده را از خود به جای می گذارد!

قهوه برای مو

قهوه، البته، کافئین دارد، به همین دلیل است که در انرژی دادن به ما بسیار موثر است. شستشوی مو و بدن با قهوه می تواند همین کار را برای موهای شما انجام دهد! قهوه می تواند درخشندگی و حالت پذیری را به موها اضافه کند. این یک خبر عالی است! قهوه برای ما که موهای تیره ای داریم فوق العاده خوب عمل می کند، اما حتی اگر موهای روشنی دارید، افزودن کافئین به شستشوی شما می تواند پوست سر شما را تحریک و «بیدار کند».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا