آیا میکرونیدلینگ برای آکنه موثر است؟

آیا میکرونیدلینگ برای آکنه موثر است؟

میکرونیدلینگ برای افرادی که خواهان پوستی سفت‌تر، ظاهری جوان‌تر و راهی ایمن و مؤثر برای درمان طیف وسیعی از لک‌ها هستند، مزایای زیادی دارد.اگر با داروها نتوانستند اسکار روزاسه یا آکنه شما را از بین ببرند، میکرونیدلینگ را در نظر بگیرید. این عمل که به عنوان سوزن سوزنی یا درما رولینگ نیز شناخته می شود، توسط متخصص پوست یا متخصص مراقبت از پوست برای درمان تعدادی از مشکلات پوستی انجام می شود.
برای اینکه بدانید آیا میکرونیدلینگ برای آکنه موثر است؟با ما همراه شوید.
آیا میکرونیدلینگ برای آکنه موثر است؟
همانطور که از نام آن پیداست، میکرونیدلینگ با سوزن های ظریف پوست شما را سوراخ می کند. برای التیام زخم‌های میکروسکوپی ناشی از سوزن‌ها، پوست شما کلاژن بیشتری در حین عمل خراش پوست ایجاد می‌کند.
این روش بر روی اسکارهای آکنه فرورفته به جای زخم های بالا موثرتر است. این به این دلیل است که میکرونیدلینگ کلاژن‌ساز است و اسکارهای افزایش‌یافته در حال حاضر کلاژن زیادی دارند.
برخلاف سایر درمان‌های اصلاحی کم تهاجمی مانند لیزر درمانی، میکرونیدلینگ برای پوست‌های تیره‌تر ایمن در نظر گرفته می‌شود. این به این دلیل است که به لایه بیرونی پوست آسیب نمی رساند یا از بین نمی برد.
آیا میکرونیدلینگ به روزاسه کمک می کند؟
روزاسه باعث ایجاد قرمزی و لک روی پوست می شود. در حالی که میکرونیدلینگ یک درمان نیست، اما می تواند به طور قابل توجهی تغییر رنگ مربوط به روزاسه را بهبود بخشد. در واقع، ممکن است کارآمدتر از سایر روش های درمانی باشد.
میکرونیدلینگ اپیدرم را تحریک می کند، ظاهر رگ های زیر پوست و قرمزی کلی را کاهش می دهد، در حالی که کلاژن را در دیواره عروق و بافت همبند که از رگ ها پشتیبانی می کند، تقویت می کند.
اگر آکنه پوسچولار دارید، ممکن است کاندیدای خوبی برای میکرونیدلینگ نباشید، زیرا این یک منع مصرف است. در مورد نوع خاص روزاسه خود با متخصص پوست خود صحبت کنید.
چه مدت طول می کشد تا نتایج میکرونیدلینگ را ببینید؟
یکی از مزایای بی شمار این درمان این است که بیماران معمولاً در عرض یک هفته متوجه برخی نتایج می شوند و در چند هفته آینده پیامدهای شدیدتری ایجاد می شود. بدن با ساخت کلاژن و الاستین جدید به خراش‌های ریز پوست پاسخ می‌دهد که بدن را وادار می‌کند تا شروع به ترمیم خود کند.
کلاژن اضافی به صاف، سفت شدن و بهبود پوست کمک می کند، اما از آنجایی که افزایش تولید کلاژن ممکن است چندین هفته طول بکشد، مدتی طول می کشد تا شما نتایج کامل را ببینید. مدت زمانی که طول می کشد تا نتایج را مشاهده کنید نیز با مشکل زیبایی که در تلاش برای حل آن هستید تعیین می شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید ظاهر اسکار آکنه را کاهش دهید، ممکن است به چهار تا شش جلسه درمانی نیاز داشته باشید که هر کدام به فاصله 4 تا 6 هفته از هم فاصله دارند و ممکن است شش ماه تا یک سال طول بکشد تا اثرات کامل شما ظاهر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا