آیا ماساژورهای چشم واقعا کارایی دارند ؟ و چه فوایدی دارند؟

آیا ماساژورهای چشم واقعا کارایی دارند ؟ و چه فوایدی دارند؟

رنج کشیدن از خشکی و سوزش چشم‌ها همیشه یک تجربه ناخوشایند است و بسیاری از ما به دلیل نگاه کردن به صفحه نمایش لپ‌تاپ‌ها و تلفن‌ها به عنوان بخشی از برنامه‌های روزانه‌مان، مرتباً از آن رنج می‌بریم.ماساژورهای چشم اغلب به عنوان راه حلی محبوب برای این مشکل معرفی شده اند، با طرفداران بسیاری از مزایا و مزایایی که این دستگاه ها می توانند تولید کنند.

اما آیا ماساژورهای چشم کار می‌کنند و آیا می‌توانند به شما تسکین طولانی‌مدت از خشکی و خستگی چشم‌ها، بهبود رنگ پوست و کاهش چین و چروک کمک کنند؟

انواع ماساژورهای چشم

برخی از محبوب ترین انواع ماساژور چشم عبارتند از:

ماساژورهای حرارتی چشم

این نوع ماساژورهای چشم از گرما برای تقویت گردش خون و افزایش جریان خون، کاهش درد ناشی از فشار چشم و کاهش پف چشم استفاده می کنند.

اینها برای کمک به تاری دید محبوب هستند و می توانند سردرد و سیاهی دور چشم را تسکین دهند و همچنین اثر خستگی چشم را کاهش دهند.

ماساژورهای مادون قرمز چشم

ماساژورهای مادون قرمز به جای انتشار گرما، گردش خون را با استفاده از امواج مادون قرمز بهبود می‌بخشند و معمولاً در درمان‌های زیبایی استفاده می‌شوند و همچنین به بهبود سلامت چشم و کاهش سیاهی دور چشم کمک می‌کنند.

ماساژورهای ماسک چشم

هم ماساژورهای حرارتی چشم و هم ماساژورهای مادون قرمز چشم معمولاً از طراحی ماسک چشم استفاده می‌کنند – اینها اغلب دارای یک کنترل از راه دور هستند که به شما امکان می‌دهند بین تنظیمات جابجا شوید.

ماساژورهای چشم چگونه کار می کنند

همانطور که اشاره کردیم، اکثر ماساژورهای برقی چشم شباهت زیادی به ماسک چشم دارند، اما دارای طیف وسیعی از ویژگی ها و مزایایی هستند که ماساژ چشم را تسکین می دهند.

ماساژورهای چشم چگونه کار می کنند

تحریک

اکثر آنها حالت های تحریک کننده ای را ارائه می دهند که از نقاط فشار روی شقیقه ها، گونه ها، کره چشم و ابروها برای تسکین عضلات چشم، رفع سیاهی دور چشم، رفع خستگی چشم و ارائه طیف وسیعی از مزایای ضد پیری استفاده می کنند.

حالت های مختلف برای یک ماساژ شاد

این دستگاه ها علاوه بر تحریک نقاط فشار، از چند حالت نیز استفاده می کنند که عبارتند از:

فشرده سازی هوا

حرارت

لرزش

گزینه هایی برای اضافه کردن موسیقی آرامش بخش

مدل‌هایی مانند ماساژور چشم Renpho همه این عناصر را برای ماساژ چشم آرام‌بخش و شادی‌بخش ترکیب می‌کنند.

هر یک از این حالت‌ها نقش متفاوتی در کمک به تسکین چشمان شما ایفا می‌کنند – فشار هوا و گرما برای ضد پیری عالی هستند، در حالی که لرزش و موسیقی آرامش‌بخش برای کمک به شما برای آرام کردن بدن عالی هستند.

مهم است که اطمینان حاصل کنید که فقط از دستگاه های ماساژور مطابق با دستورالعمل ها و دستورالعمل های سازنده استفاده می کنید تا ایمن بمانید و از خطر آسیب یا آسیب به چشم جلوگیری کنید.

آیا ماساژورهای چشم باعث بهبود بینایی می شوند؟

اغلب سوالاتی در مورد اینکه آیا ماساژورهای چشم توانایی بهبود بینایی کاربر را دارند یا خیر وجود داشته است و پاسخ در نهایت به دلیل بدتر شدن بینایی شما بستگی دارد.

یک رژیم غذایی سالم و متعادل برای حفظ سلامت چشم نیز مهم است و این باید حاوی مقدار زیادی ویتامین A و روی باشد.

همانطور که اشاره کردیم، ابزارهای ماساژ چشم برای کمک به کاهش فشار چشم بسیار مفید هستند و اگر این دلیل تاری دید، بدتر شدن بینایی یا مشکل در تمرکز باشد، می‌توانند فوایدی را در بهبود بینایی شما ارائه دهند – به چشمان شما کمک می‌کنند. برای آرام کردن و افزایش جریان خون به منطقه، که هر دو برای تسکین خشکی چشم عالی هستند.

همچنین تحقیقاتی وجود دارد که ماساژ منظم می‌تواند به تقویت چشم‌های ضعیف کمک کند، که می‌تواند مزایایی برای بهبود بینایی شما ارائه دهد.

آیا ماساژورهای چشم می توانند در شرایط طولانی مدت کمک کنند؟

با این حال، هنگامی که صحبت از شرایط پزشکی طولانی مدت مانند آستیگماتیسم، نزدیک بینی یا دوربینی می شود، بعید است که ماساژورهای چشم هیچ مزیت واقعی از نظر بهبود بینایی به شما ارائه دهند. این به این دلیل است که این شرایط شامل ساختار چشمی با شکل متفاوت است و همین امر باعث اختلال در بینایی شما می شود.

در حالی که ماساژورهای چشم در کمک به کاهش فشار، کاهش درد و فشار، و حتی مزایای ضد پیری با کاهش خطوط و چین و چروک و حتی می توانند رنگ پوست را بهبود بخشند، کار بسیار خوبی انجام می دهند، اما نمی توانند شکل یا ساختار اصلی چشم شما را تغییر دهند.

این همچنین در مورد انحطاط چشم مرتبط با افزایش سن و شرایطی مانند آب سیاه یا آب مروارید صدق می کند – این موارد و مسائل مشابه فقط با عینک، جراحی، لیزر و سایر مداخلات قابل حل هستند و نه فقط با یک ماساژور .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا