چگونه با کرم های ضد چروک از شر چین و چروک خلاص شویم

چگونه با کرم های ضد چروک از شر چین و چروک خلاص شویم

کرم های ضد چین و چروک هم برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در وهله اول و هم برای کاهش ظاهر چین و چروک های ایجاد شده طراحی شده اند. انواع مختلفی از کرم های ضد چروک با قدرت های متفاوت وجود دارد.

بسیاری از کرم‌های ضد پیری به عنوان کرم‌های پرو-کلاژن شناخته می‌شوند، به این معنی که حاوی موادی هستند که تولید کلاژن پوست شما را تقویت می‌کنند، که به طور طبیعی با افزایش سن کاهش می‌یابد. معمولاً از مواد دریایی در کرم های پروکلاژن استفاده می شود. اغلب کرم ها حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E هستند که می تواند اثر رادیکال های آزاد را کاهش دهد که روند پیری بافت های شما را تسریع می کند.

عنصر کلیدی کرم ضد پیری رطوبت است. این به این دلیل است که پوست مرطوب‌شده سالم‌تر از پوست خشک است – که به تدریج نازک می‌شود و احتمال چروک شدن و ایجاد خطوط بیشتر می‌شود. مولکول های کلاژن حتی ممکن است در کرم های ضد چروک استفاده شوند، اگرچه مولکول های کلاژن در واقع آنقدر بزرگ هستند که توسط پوست شما جذب شوند. با این حال، کلاژن موضعی به پوست شما کمک می کند تا رطوبت خود را حفظ کند. مرطوب کردن پوست می تواند به حجیم شدن آن، کاهش عمق چین و چروک و خطوط ریز کمک کند.

یکی دیگر از ترکیبات رایج کرم های ضد چروک رتینول است که از مشتقات ویتامین A است. این ماده چند منظوره است که برای مشکلات پوستی از آسیب های ناشی از نور خورشید تا خطوط ریز و چین و چروک تا آکنه استفاده می شود. چرخش سلولی شما را افزایش می دهد و تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند و در نتیجه پوستی صاف تر و شاداب تر می کند.

اگر مایلید یک محصول موضعی را امتحان کنید که تاثیر بیشتری دارد، با متخصص پوست خود در مورد تجویز رتینوئید صحبت کنید. درست مانند یک محصول مبتنی بر رتینول، رتینوئیدها از ویتامین A مشتق شده اند، اما آنها بسیار قوی تر هستند و بنابراین می توانند نتایج بسیار بیشتری را به همراه داشته باشند. با این حال، آنها می توانند روی پوست شما بسیار خشک شوند و برای همه مناسب نیستند.

مهم است که انتظارات شما از محصولات موضعی واقع بینانه باشد. کرم های ضد چروک می توانند نتایج درخشانی را برای شما در پیشگیری و از بین بردن چین و چروک به ارمغان بیاورند. با این حال، هر چه چروک‌ها عمیق‌تر و قدیمی‌تر باشند، از بین بردن کامل آن‌ها سخت‌تر می‌شود. برای چین و چروک های عمیق تر، ارزش دارد یک کرم ضد چروک را با روش دیگری از درمان ضد پیری ترکیب کنید تا نتایج بهتری به شما بدهد.

چگونه نتایج کرم ضد چروک خود را افزایش دهیم

همه این روش ها نتایج محصولات موضعی مانند کرم های ضد چروک را افزایش می دهند. این روش ها بهتر است به صورت نیمه منظم مانند هفتگی استفاده شوند.

بخار دهی صورت – بخارپزهای نانو با طراحی ویژه نانو بخار تولید می کنند که راحت تر از بخار معمولی جذب پوست شما می شود. پوست شما را مرطوب و گرم می کند، گردش خون را افزایش می دهد و جذب عمیق محصولات موضعی را تشویق می کند.

میکرودرم ابریژن – تکنیکی است که توسط سالن ها و کلینیک ها برای لایه برداری پوست و مکش ناخالصی ها استفاده می شود. همچنین در ضد پیری استفاده می شود زیرا می تواند پاسخ درمانی طبیعی بدن شما را آغاز کند و منجر به تولید بیشتر کلاژن شود.

درمان با نور قرمز – نتایج فناوری که در ابتدا توسط ناسا توسعه داده شد. مشخص شده است که طول موج های خاصی از نور قرمز باعث بهبودی می شود. همچنین گردش خون را افزایش می دهد و جذب عمیق تر محصولات موضعی توسط پوست شما را تشویق می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا