میکرودرم ابریژن

مزایای میکرودرم ابریژن چیست ؟

میخواهیم 10مزیت میکرودرم ابریژن را برایتان شرح دهیم. میکرودرم ابریژن با استفاده از کریستال های خرد شده سلول های مرده را از بین می برد. اینکار یک روش غیر جراحی پوست است که به حذف لایه بالایی سلول های مرده پوست کمک می کند. این روش به عنوان جایگزینی برای لایه برداری شیمیایی و سایر روش های مورد استفاده برای درمان اسکار، هایپرپیگمانتاسیون، آسیب نوری، خطوط ریز و چین و چروک انجام می شود. هدف این است که به پوست ظاهری صاف تر بدهید. با ما همراه باشید تا 10مزیت میکرودرم ابریژن را برایتان بگوییم. این مقاله در مورد اینکه چگونه میکرودرم ابریژن برای افرادی که پوست کدر یا آسیب دیده، اسکار آکنه، جوش‌های سرسیاه و خطوط ریز دارند، مفید است.

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن یک روش لایه برداری مکانیکی است که به آرامی سلول های سطحی مرده پوست را از بین می برد و ظاهری نرم تر و نرم تر ایجاد می کند. این به ضخیم شدن کلاژن شما کمک می کند، پروتئینی در پوست شما که در جوانی به وفور یافت می شود و پوست شما را صاف و بافت می کند. با افزایش سن، تولید کلاژن ما کاهش می یابد – همراه با کیفیت ظاهر پوست. در طول درمان، میکروکریستال‌ها ماه‌ها سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند و به پوست شما اجازه می‌دهند تا مانند قبل بدرخشد و بافت آن را بهبود بخشد.

میکرودرم ابریژن چگونه کار می کند؟

میکرودرم ابریژن از یک خلاء درجه پزشکی متصل به یک هندپیس استوانه‌ای استفاده می‌کند که دارای یک لایه نازک از مواد جامد کریستالی خرد شده در نوک آن است. ماشین آلات با بهترین کیفیت از گرد و غبار الماس به عنوان کریستال خود استفاده می کنند. متخصص زیبایی نوک آن را در امتداد سطح پوست شما در حین اعمال مکش دنبال می کند، این فشار یکنواخت ایجاد می کند زیرا گرد و غبار الماس بالاترین لایه سلول های پوست را از بین می برد. سلول های مرده پوست داخل فیلتر دستگاه میکرودرم ابریژن جاروبرقی می شوند. این مانند سمباده زدن پوست بسیار شیک و بسیار کنترل شده است. این فرآیند به لایه برداری پوست مرده کمک می کند و به پوست شما اجازه تنفس می دهد. همچنین سلامت و ظاهر بافت پوست را بهبود می بخشد و اسکارها و لکه های آکنه را کاهش می دهد. بیماران می توانند انتظار داشته باشند که پوستشان شاداب، نرم و صاف شود. متخصص پوست شما را قبل از هر درمان میکرودرم ابریژن به طور کامل ارزیابی می کند. و اطمینان حاصل می کند که این روش برای شما بی خطر است و نتایج مورد نظر شما را ارائه می دهد .

مزایای میکرودرم ابریژن

از بین بردن چین و چروک
اندازه منافذ را کاهش دهید
لکه های قهوه ای را از بین ببرید
اسکارهای آکنه را کاهش دهید
نواحی پرپیگمانتاسیون را درمان کنید

10 مزیت میکرودرم ابریژن

در اینجا ده بهترین دلیل وجود دارد که چرا میکرودرم ابریژن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد:
1. بافت پوست را بهبود می بخشد
میکرودرم ابریژن را می توان برای درمان پوست درشت استفاده کرد. میکروکریستال‌های موجود در درمان به حذف لایه بیرونی سلول‌های مرده پوست کمک می‌کنند و بافت جدید صاف زیر آن را آشکار می‌کنند.
2. اسکارها را کاهش می دهد
میکرودرم ابریژن می‌تواند لبه‌ها و سطح اسکار را صاف کند، و همچنین تولید کلاژن را برای تولید سلول‌های جدید پوستی سالم تحریک می‌کند که همگی به بهبود بافت آسیب‌دیده کمک می‌کنند.
3. رنگدانه ها را کاهش می دهد
میکرودرم ابریژن شامل درمان هایی است که می تواند به یکنواختی رنگ پوست کمک کند و ظاهر لکه های پیری و سایر مشکلات رنگدانه را به حداقل برساند.
4. درمان غیر تهاجمی
میکرودرم ابریژن یک روش درمانی غیرتهاجمی است که با از بین بردن سلول های مرده از سطح پوست، ظاهر آن را بدون بی حسی و بدون وقفه بهبود می بخشد.
5. خطوط ریز را بهبود می بخشد
میکرودرم ابریژن می تواند به کاهش ظاهر خطوط ریز و تحریک تولید کلاژن کمک کند، که ممکن است از چین و چروک های عمیق تر جلوگیری کند.
6. پوست کدر را روشن می کند
میکرودرم ابریژن لایه بیرونی سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد، پوست صورت شما را لایه‌برداری می‌کند و پوست جدید و سالم را نشان می‌دهد.
7. کاهش لکه های پیری
میکرودرم ابریژن می‌تواند پوست شما را صاف‌تر و یکدست‌تر نشان دهد و لکه‌های پیری یا سایر تغییر رنگ‌های پوست را به حداقل برساند.
8. مناسب برای اکثر انواع پوست
میکرودرم ابریژن برای همه رنگ های پوست و حتی حساس ترین پوست ها بی خطر است زیرا مواد شیمیایی و بدون نور است.
9. کاهش ازدحام
میکرودرم ابریژن با از بین بردن پوست مرده و چربی در درمان منافذ پوستی موثر است، اما زمانی که درمان را با اسیدهای آلفا هیدروکسی ترکیب کنید، قوی‌تر است.
10. درمان بدون درد
میکرودرم ابریژن یک درمان بدون درد صورت است که به بهبود بافت و ظاهر پوست شما، کاهش خطوط و چین و چروک و روشن شدن لکه های پیری و رنگدانه های ناهموار کمک می کند.

میکرودرم ابریژن برای چه افرادی مناسب است؟

میکرودرم ابریژن برای افرادی که با لکه های ناشی از افزایش سن، تغییر رنگ ناهموار پوست، آسیب های ناشی از نور خورشید و اسکار آکنه دست و پنجه نرم می کنند، مناسب است. همچنین برای نرم کردن خطوط و چین و چروک های کم عمق، پاک کردن منافذ مسدود شده یا صاف کردن پوست آنها مناسب است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا