مراقبتهای تخصصی پوست برای تولید کلاژن

مراقبتهای تخصصی پوست برای تولید کلاژن

چندین درمان تخصصی برای پوست وجود دارد که با هدف تحریک تولید کلاژن انجام می شود. روش هایی مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی، اولتراسوند درمانی و فرکانس رادیویی به تولید کلاژن در پوست کمک می کند.میکرونیدلینگ و تزریق پلاسمای غنی از پلاکت نیز تولید کلاژن پوست را تحریک می کند.

لیزر درمانی

لیزر درمانی روشی است که به طور ایمن سطوح تولید کلاژن را افزایش می دهد. این درمان با افزایش کلاژن از چین و چروک صورت و خاصیت ارتجاعی پوست مراقبت می کند.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ به بهبود ظاهر چین و چروک صورت و بافت های اسکار آکنه، افزایش استحکام پوست و رفع لکه های قهوه ای کمک می کند و این فرآیند با تحریک بدن برای ترمیم خود انجام خواهد شد.

میکرونیدلینگ دستگاهی است که دارای تعدادی سوزن بسیار کوچک و تیز در سر است که صدها سوراخ کوچک را به طور همزمان در پوست ایجاد می کند. به این ترتیب پوست را تحریک می کند تا فاکتورهای رشد، سیتوکین ها، کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند. در نتیجه پوست جوان تر به نظر می رسد.

میکرونیدلینگ برای درمان خطوط ریز، جوش و اسکار، ایجاد سفتی و بهبود رنگ پوست استفاده می شود. در طول این روش، از یک میکرو قلم یا غلتک برای ایجاد زخم های کنترل شده روی سطح پوست و تولید کلاژن و الاستین استفاده می شود.

لایه برداری شیمیایی

در طول این درمان، از اسید برای برداشتن لایه بالایی پوست استفاده می شود. هدف از این درمان کاهش چین و چروک و خطوط ریز روی صورت و صاف کردن پوست است. لایه برداری شیمیایی همچنین برای بهبود جوش ها، درمان انواع خاصی از آکنه، کاهش لکه های پیری، خطوط تیره پوست و مواردی از این دست استفاده می شود.

درمان هایفو

درمان هایفو یا سونوگرافی متمرکز با شدت بالا روشی جدید برای جوانسازی پوست با سونوگرافی است که بدون جراحی علاوه بر رفع چین و چروک باعث لیفتینگ پوست نیز می شود.

در درمان هایفو، اشعه اولتراسوند با فرکانس بالا بر روی ناحیه ای از پوست متمرکز می شود و با تحریک لایه های زیرین پوست به افزایش تولید کلاژن کمک می کند.

تزریق فیلر

درمانگران اغلب برای رفع چین و چروک و افزایش حجم قسمت های مختلف صورت و بدن از فیلرها استفاده می کنند که می تواند چربی استخراج شده از بدن باشد یا از مواد ژل مانند ساخته شده باشد که علاوه بر افزایش حجم و فرم دادن و از بین بردن خطوط نیز منجر به تولید کلاژن بیشتر در بدن می شود.لازم به ذکر است که تزریق چربی در صورتی که به درستی و توسط پزشک مجرب و ماهر انجام شود، می تواند نتایج درازمدت مطلوبی (شکل و حجم ایده آل و جوانسازی پوست به دلیل افزایش تولید کلاژن) به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا