دستگاه اندولیفت چیست و چه مزایایی دارد؟

دستگاه اندولیفت چیست و چه مزایایی دارد؟

جوانسازی پوست از دیرباز تاکنون خواسته‌ی بسیاری از ما بوده و هست. به مرور زمان با پیشرفت علم، روش‌های درمانی و زیبایی پوست هم رشد چشمگیری داشتند. در میان تکنولوژی‌های جدید، لیزر نقش پررنگ‌تری داشته و امروزه در بسیاری از روش‌های درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در اندولیفت هم از تکنولوژی لیزر استفاده می‌شود.

اندولیفت روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است که نتایجی مشابه جراحی لیفت دارد. نتایج این روش درمانی نسبت به جراحی لیفت، بسیار رضایت‌بخش و زیبا بوده و با حداقل تهاجم، خطرات و عوارض همراه است. اندولیفت بدون نیاز به بی‌هوشی و بستری شدن انجام می‌شود. نیازی به ایجاد برش و بخیه زدن ندارد و هیچگونه جای زخم و اسکاری بر روی پوست به جا نمی‌گذارد.

اندولیفت چگونه کار می‌کند؟

اندولیفت نوعی روش لیزر درمانی کم‌تهاجمی است که با هدف لیفتینگ یا بالابردن اجزای صورت انجام می‌شود. در این روش برخلاف جراحی لیفت، نیازی به برش، بی‌هوشی، بخیه و بستری شدن نیست. با این حال اثر این روش درمانی شباهت زیادی به جراحی لیفت دارد و شاهد بهبود افتادگی‌های پوست و از بین رفتن چین و چروک‌ها خواهیم بود.

دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج 1470 نانومتر استفاده می‌کند. این پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می‌شود که احتمالاً با آن آشنایی دارید. در مورد طول موج لیزر و دیگر نکات علمی مربوط به آن، کمی جلوتر به زبان خیلی ساده توضیح داده‌ایم؛ ولی تا همین جا بدانید که این طول موج بیشترین اثر را روی آب و چربی‌های موجود در بافت پوست دارد. هدف اصلی در اندولیفت هم ذوب کردن چربی‌های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن آن است.

در اندولیفت، برخلاف لیزر موهای زائد، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی‌شود. این لیزر با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار مو (200 یا 300 میکرون معادل 0.2 یا 0.3 میلی‌متر) که به زیر پوست فرستاده، به بافت‌های عمقی تابیده می‌شود. لیزر به صورت انتخابی، به تجزیه‌ی چربی‌ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت می‌پردازد.

مزایا و فواید اندولیفت برای خانم ها و آقایان

⭐ موجب همتراز شدن یا کانتور و سفت شدن پوست می باشد.

⭐ اثری از خونریزی و جای زخم باقی نمی گذارد.

⭐ مدت کوتاه عمل و سرپایی انجام شدن آن است.

⭐ دوره نقاهت کوتاه مدت ان است و نیازی به برش و بخیه ندارد.

⭐ به بیهوشی نیز نیازی ندارد و با ژل موضعی برطرف می شود.

⭐ مزیت دیگر تغییراتی است که بوجود می آید و همان اولین جلسه قابل مشاهده است

⭐ هیچ گونه آسیبی به کل اعضای زیر پوستی نمیرساند و نسبت به مابقی جراحی ها امنیت بسیار بیشتری دارد.

⭐ از همه مهمتر نسبت به شرایط کنونی جامعه بسیار مقرون به صرفه می باشد.

⭐ سفت کردن سریع پوست

⭐ اصلاح زوایای صورت، گردن و بازوها

⭐ رفع چربی های اضافی مانند چربی های زیر گردن (اندولیفت غبغب)

⭐ فعال سازی ساخت مجدد کلاژن ها و جوانسازی

⭐ فعال سازی عملکردهای متابولیک ماتریکس خارج سلولی

⭐ افزایش حرارت و تحریک ساخت عروق

⭐ ذوب  کردن چربی انباشته موضعی

⭐ سفت سازی و جوانسازی پوست

⭐ تحریک سنتز کلاژن ها که اثر آن چند ماه بعد بروز می یابد.

⭐ روشی غیرتهاجمی بدون نیاز به برش و بخیه و طی دوران نقاهت

⭐ روشی موثر برای جوانسازی پوست با افزایش کلاژن

⭐ آقایان و خانم‌ها می‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند

⭐ به دلیل جذب پایین هموگلوبین در این طول موج، به عروق آسیبی وارد نمی شود

⭐ بهبود الاستیسیته و سفتی پوست در این روش بارز است

⭐ تغییرات قابل مشاهده بعد از تنها یک جلسه (نتایج نهایی معمولاً بعد از دو تا چهار هفته قابل مشاهده خواهد بود)

⭐ نسبت به روشهای جراحی لیفتینگ مقرون به صرفه است

⭐ عدم ایجاد زخم یا اسکارهای پوستی

⭐ دوره ی نقاهت کوتاه

⭐ عدم وجود زخم و خونریزی

⭐ بدون نیاز به برش و بخیه

⭐ نیازی به بیهوشی ندارد

⭐ تغییرات قابل مشاهده بعد از تنها یک جلسه

⭐ به اعضا زیر پوست آسیبی وارد نمی کند.

⭐ مقرون به صرفه است

⭐ نسبت به سایر روش های لیفتینگ از جمله خدمات امنیت بالاتری دارد.

اندولیفت غبغب

رفع غبغب با اندولیفت یک روش ساده با لیزر است که باعث کشیدگی پوست غبغب و از بین بردن آن میشود که بدون نیاز به بیهوشی و عوارض بسیار کم است.

در این روش (1470 نانومتر) با استفاده از میکروفیبرهای بسیار نازکی به قطر 200 تا 300 میکرومتر که در ابعاد یک تار مو هستند، به بافت‌های عمیق زیرپوستی ارسال می‌شوند. لیزر به‌شکل کنترل‌شده انواع چربی را تجزیه کرده و ساختار لایه‌های سوم و چهارم پروتئینی را در بافت بازسازی  می‌کند.

از طرفی هم این لیزر با القای انرژی و گرم کردن لایه های میانی پوست باعث کلاژن سازی و الاستین سازی در نواحی مورد نظر میشود.

همین اتفاق سبب بالا رفتن سوخت‌وساز بدن در لایه بازال پوست (غشای قاعده‌ای که عمقی ترین لایه در روپوست (اپیدرم) می باشد) و برانگیختگی سلول‌های بنیادین موجود در لایه درم می‌شود که این امر نتیجتاً سبب بهترشدن کیفیت پوست ناحیه غبغب می‌شود.

برای رفع غبغب روش های تهاجی و غیر تهاجمی زیادی وجود دارد یکی طبیعتا روش های غیر تهاجمی مخصوصا اندولیفت بهترین گزینه است.

لیزر اندولیفت برای از بین بردن جای جوش و اسکار

اندولیفت یکی از بهترین روش های لیزری برای درمان و محو کردن جای اسکار ، بخیه و جای جوش و آکنه و … است که به سرعت نتایج آن قابل مشاهده است.

در این روش بر خلاف برخی روش های دیگر ، بجای اینکه چندین سوراخ روی پوست ایجاد شود ، فقط با یک سوراخ کوچک انجام میشود که نتیجه آن عوارض و خطر کمتر ، استراحت کوتاهتر و درمان سریعتر است.

برای رفع جای جوش از روش آزاد کردن بافت ھای ھمبندی یا بافت ھای فیبروتیک استفاده می شود که توسط دستگاهی مخصوص انجام میشود.

اندولیفت اطراف چشم و پلک

اندولیفت اطراف چشم

از بین بردن گودی ، سیاهی و چف زیر چشم و همچنین رفع افتادگی پلک ها از کاربرد های مهم اندولیفت پلک و چشم میباشد.

از آنجایی که دستگاه ، نتایج خوب و کم عوارضی را داشته است ف به همین علت متخصصان تصمیم گرفتند برای نواحی حساس هم از این دستگاه استفاده کنند.

لیفت اطراف چشم با این روش باعث جوانسازی و سفت شدن پوست میشود و همچنین به دلیل اینکه در این روش از اشعه مادون قرمز استفاده میشود ، این اشعه قابلیت جذب هموگلوبین پایینی دارد به پوست اطراف چشم آسیبی وارد نمیکند.

اندولیفت چشم شیوه درمانی‌ای مدرن و موثر است که هم برای آقایان قابل استفاده است و هم برای خانم‌ها.

لیزر اندولیفت برای بینی و گونه

اگر بنا بر دلایل مختلف تمایلی برای انجام عمل بینی ندارید اما بزرگ بودن یا بد فرم بودن آن باعث کاهش اعتماد به نفس شما شده است و رنج میبرید میتوانید از خدمات کوچک کردن بینی با اندولیفت استفاده کنید که یکی از روش های محبوب غیر تهاجمی است.

همچنین اندولیفت گونه هم میتواند باعث جوانی و زیبایی و جذابیت بیشتر شما شود.

با این روش میتوانید گونه هایتان را خوش فرم تر از قبل کنید و همانطور که میدانید گونه از موارد موثر در زیبایی و ظاهر افراد مخصوصا خانم ها است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا