اتو صورت چیست و چه مزایایی برای پوست صورت دارد؟

اتو صورت با نام هایی مانند دستگاه اسکرابر، اولتراسونیک و درمااف پوست نیز شناخته می شود. این دستگاه جزو جدیدترین و به روزترین دستگاه های زیبایی است. دستگاه اسکرابر با کمک امواج التراسونیک و فرکانس های فرا صوت کار می کند و دارای یک لبه فلزی بسیار نازک است. این دستگاه در دو نوع حرفه ای کلینیکی و خانگی در بازار به فروش می رسد. درمااف دارای سه حالت پاکسازی، لیفتینگ و جذب مواد است.

مزایای دستگاه درمااف (اتو صورت)

منافذ باز پوست را ترمیم و کوچک می کند.

جریان خون را افزایش می دهد.

تورم و پف صورت را کاهش می دهد.

نرمی و لطافت پوست را افزایش می دهد.

باعث کلاژن سازی می شود.

تخلیه غدد لنفاوی را افزایش می دهد.

به رفع افتادگی صورت کمک می کند.

لکه های پوستی را بهبود می دهد.

جوش و آکنه را درمان می کند.

به جوانسازی پوست کمک می کند.

پوست را پاکسازی می کند.

چین و چروک را بهبود می دهد.

متابولیسم سلولی را افزایش می دهد.

به روشن تر شدن رنگ پوست کمک می کند.

جذب مواد مغذی و مراقبتی در پوست را افزایش می دهد.

خشکی پوست را برطرف می کند.

پوست صورت را لیفت می کند.

طریقه استفاده از اتو صورت

شما می توانید از اتو صورت در کلینیک زیبایی بهره ببرید ولی اگر پاکسازی صورت در خانه را ترجیح می دهید، باید این کار را اصولی انجام دهید. ما در ادامه نحوه صحیح استفاده از اتو صورت را به صورت مرحله به مرحله برای شما شرح می دهیم.

صورتتان را با یک شوینده مناسب شستشو دهید.

سپس از ژل مخصوص دستگاه اتو صورت یا کرم مرطوب کننده یا آبرسان استفاده کنید. استفاده از آبرسان یا ژل باعث می شود تا دستگاه به خوبی بر روی پوستتان حرکت کند.

دستگاه را روشن کنید و حالت ایده آل را انتخاب کنید.

سپس تیغه را به آرامی به مدت 1 الی 2 دقیقه برروی پوستتان حرکت دهید. تیغه را به هیچ عنوان روی پوست فشار ندهید، زیرا به سول های پوستی آسیب می رساند.

اگر پوست چربی دارید 3 بار در هفته و اگر پوست خشکی دارید 2 باردر هفته از این دستگاه استفاده کنید. اگر پوست خشکی دارید، تنها هفته ای یک بار از حالت لایه بردار آن استفاده کنید.

موارد منع مصرف اتوی صورت

افراد باردار به هیچ عنوان از دستگاه اسکرابر استفاده نکنند.

همچنین کسانی که ناراحتی قلبی دارند، نباید از این دستگاه استفاده کنند.

نباید روی زخم های باز و تازه یا نواحی عفونی استفاده شود.

به هیچ عنوان نباید در داخل بدن استفاده شود.

بهترین ژل‌های رسانا برای اتو صورت

ژل‌های محلول در آب بهترین گزینه برای اتو صورت است. سایر روغن‎ها، آب و لوسیون‌ها چون فاقد رسانش یونی هستند، بخوبی عمل نمی‌کنند. برای استفاده از دستگاه باید از ژل استفاده شود، تا دستگاه آسیب نبیند. سعی کنید از ژل مرغوب استفاده شود. یک ژل مرغوب نباید به سرعت خشک، چسبنده و سفت باشد و باعث کشیدگی و اصطکاک روی پوست شود. Jellen Peptide Power یک نمونه ژل بسیار عالی با قدرت رسانایی بالا است. این ژل باعث می‌شود موقع کار دستگاه بهتر روی پوست لغزیده و نتیجه بهتری بگیرید. ژل فوق گیاهی، بی‌بو و حلال در آب است و فاقد موادی چون پارابن، فتالن، سولفت و الکل است که پوست را خشک می‌کند.

پس از استفاده از اتو صورت احساس سبکی خواهید کرد

استفاده از اسکین اسکرابرهای اولتراسونیک و دیدن پاک شدن آلودگی‌ها و ناخالصی‌ها از صورت‌تان حس رضایت‌مندی به شما می‌دهد و پس از استفاده از این محصول پوست‌تان پاکیزه و شاداب خواهد شد.

کلاژن سازی پوست با اتو صورت

استفاده از اتو صورت درمااف به همراه سرم کلاژن ساز طلا و کرم کلاژن طلا باعث تغذیه پوست به وسیله مواد مغذی موثر برای صورت که در این این محصولات جوانساز پوست هستند می‌شود. درنتیجه بعد از استفاده از اتو صورت پوستی شفاف خواهید داشت. گزینه جذب مواد اسکین اسکرابر باعث می‌شود سرم های آبرسان، مواد ضد لک، ویتامین صورت، کرم کلاژن و ویال های جوانساز صورت جذب لایه‌های عمیق پوست شوند و باعث تحریک و تولید کلاژن در پوست می‌شود.

رفع منافذ سرسیاه پوست با اتو صورت

منافذ باز پوست صورت همیشه روی زیبایی افراد تاثیر نامطلوبی دارند و باعث عدم اعتماد بنفس در روابط اجتماعی افراد می‌شود. این دستگاه با پاکسازی تخصصی پوست منافذ سرسیاه را بخوبی انجام تمیز می‌کند.

لیفت صورت با اتو صورت

لیفت پیشانی و لیفت پوست براحتی با دستگاه اتو صورت التراسونیک انجام می‌شود . عمل لیفتینگ و سفت شدن پوست در این دستگاه هوشمند با دکمه‌ی مخصوص این کار که در دستگاه تعبیه شده است انجام می‌شود.

درمان جوش صورت با اتو صورت

بهترین درمان جوش صورت و پاکسازی پوست، درمانی است که آهسته و پیوسته پوست شما رو به بهبودی میرود. دستگاه پاکسازی اسکین اسکرابر به وسیله امواج فراصوت التراسونیک به محض تماس با پوست خیس و مولکول‌های آب رو یونیزه می‌کند. طرف نوک تیز کاردک برای برای تمیزکاری و پاکسازی پوست است در حالی که طرف تخت برای ماساژ دادن و ارتقای جذب محصولات پوست و افزایش گردش خون استفاده می‌شود.

جذب مواد مغذی به پوست با اتو صورت

اتو صورت راه را برای جذب مرطوب کننده ها و نفوذ عمیق تر آنها به پوست باز میکند. جذب مواد مغذی صورت و استفاده از سرم های پوستی، کوکتل ها، ویتامینه های ضروری پوست،مواد آبرسان عمیق و … نه تنها باعث کم شدن آکنه و کم شدن چین و چروک پوست میشه، بلکه پوست لایه برداری و یکدست می‌شود که و خبری از کدری پوست، تجمع سلولهای مرده روی صورت، خشکی و زبری پوست و پوسته پوسته شدن نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا