مزایای زیبایی نعناع | تونر ارگانیک نعناع

مزایای زیبایی نعناع | تونر ارگانیک نعناع

مزایای زیبایی نعناع برای خلاص شدن از شر مشکلات پوست بسیار است.نعناع یک ماده عالی برای اضافه کردن به روتین مراقبت از پوست شما است. ما مزایای زیبایی نعناع و تونر ارگانیک نعناع را برایتان شرح می دهیم .

مزایای زیبایی نعناع

با نعناع از شر جوش های سر سیاه خلاص شوید
جوش‌های سرسیاه زمانی روی پوست شما ظاهر می‌شوند که فولیکول‌های مو با چربی اضافی و سلول‌های مرده پوست مسدود می‌شوند. استفاده از پک صورت نعناع می تواند به شما کمک کند تا از شر این جوش های سرسیاه مزاحم خلاص شوید که معمولاً در ناحیه T ظاهر می شوند. چند برگ نعناع را بردارید و آن را به صورت خمیر ریز خرد کنید. آن را مستقیماً روی ناحیه آسیب دیده بمالید. بعد از 15 دقیقه آن را بشویید.
با ماسک نعنا از شر آکنه خلاص شوید
اگر از آکنه و جوش ها خسته شده اید و بیشتر محصولات بدون نسخه را بیهوده امتحان کرده اید، این گیاه با طراوت به کمک شما می آید. اسید سالیسیلیک موجود در نعناع به کاهش آکنه کمک می کند. برای تهیه ماسک صورت نعناع ضد آکنه، خمیری از برگ نعنا و گلاب درست کنید. آن را روی صورت خود بمالید و پس از 20 دقیقه با آب بشویید.

ساخت تونر ارگانیک نعناع

تونرهای موجود دارای الکل هستند که می تواند پوست شما را خشک کند. شما می توانید تونر طبیعی خود را که با نعناع ساخته شده است درست کنید. بدون اینکه چربی طبیعی صورت شما را از بین ببرد و باعث خشکی پوست شود، پوست شما را تقویت و پاک می کند. برای تهیه تونر نعناع، حدود یک فنجان برگ نعناع را خرد کرده و کنار بگذارید. یک و نیم پیمانه آب را به جوش بیاورید و سپس برگ های نعناع ریز شده را در آن بریزید و در آب جوش را با درب ببندید و شعله را خاموش کنید. پس از خنک شدن معجون، آن را صاف کرده و در یک بطری تمیز و خشک با نازل اسپری نگهداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا