برای مشاوره و کسب اطلاعات درباره آموزش اسکین کر تهران تماس بگیرید.

شماره تماس 09036051981    👉 👉کلیک فرمائید.

پشتیبانی واتساپ  09036051981   👉👉

آموزش کراتین مو مشهد
پشتیبانی نامحدود
بهترین مجموعه آموزشی کشور
مدارک بین المللی و قابل استعلام
قبلی
بعدی

مشاوره صفرتاصد دوره ای خانم خرمکام-مدیر اجرائی ایران فیشال

آموزش اسکین کر در تهران | دوره های آموزش اسکین کر در تهران

مهمترین فاکتورهای آکادمی ایران فیشال عبارتند از:

  • استفاده از بهترین اساتید تهران: یکی از مهمترین ابزار آکادمی ایران فیشال انتخاب اساتید طراز اول تهران می باشد که با حساسیت و بعد از گذراندن مراحل مختلف انجام می شود.به گونه ای که هنرجویان بتوانند تمام مطالب مقدماتی و تخصصی را که برای انجام کار نیاز دارند در یک دوره جامع فرا بگیرند.
  •  استفاده از مدیران اجرایی قوی در کنار اساتید دوره ها یکی دیگر از دلایلی است که موجب می شود هنرجوهای عزیز با ارامش بیشتری در دوره حاضر باشند و با کیفیت بیشتری از دوره خود لذت ببرند.
  •  امکانات جنبی مانند استفاده از لباس فرمهای مناسب و با کیفیت، تغذیه مناسب به همراه میان وعده در کنار تکریم هنرجویان از ابتدا تا انتهای دوره یک آرامش نسبی را برای هنرجویان فراهم می اورد.
  • پشتیبانی نامحدود از هنرجویان و کاراموزان عزیز ایران فیشال در گروههای تخصصی : فیلمهای دوره پاکسازی پوست مشهد به صورت کامل توسط یکی از همکاران آکادمی تهیه شده و از طریق گروههای پشتیبانی در اختیار هنرجویان عزیز قرار داده می شود. بدین ترتیب مهمترین دغدغه هنرجویان در بازاموزی و تکرار آموزش دوره رفع می شود.

آموزش اسکین کر در تهران | دوره های آموزش اسکین کر در تهران​

اسکین کر (skin care) به معنای محافظت و مراقبت از پوست می باشد.اما آیا مراقبت از پوست فقط یک تبلیغ است؟ به نظر می رسد امروزه همه در مورد اسکین کر صحبت می کنند. و درباره آموزش اسکین کر نیز بسیار می شنویم و بسیاری از افراد می خواهند بدانند که چگونه می توان تبدیل به یک متخصص اسکین کر شد. این موضوع در شهرهای مختلف مخصوصا شهر های بزرگ مانند تهران بیشتر دیده می شود که کسانی که مخصوصا به دنبال یک شغل هستند با خود می پرسند و یا در اینترنت سرچ میکنند بهترین آموزشگاه اسکین کر در تهران کجاست ؟آموزش اسکین کر در تهران و یا دوره های آموزش اسکین کر تهران ،اگر شما هم جزو افرادی هستید که این سوال ها را دارید و یا به داشتن شغل مستغل با در آمد بالا برای خود فکر می کنید با ما همراه شوید تا برایتان به طور کامل نحوه شرکت در دوره های اسکین کر تهران را شرح دهیم .


داشتن یک روتین مراقبت از پوست ممکن است فقط یک نیاز آرایشی به نظر برسد، اما روتین مراقبت از پوست فقط برای کمک به ظاهر زیبا نیست، بلکه برای سلامت پوست ضروری است. و عدم مراقبت مناسب از آن می تواند به شدت بر سلامت آن تأثیر بگذارد. به همین دلیل است که سرمایه گذاری روی یک روال مراقبت از پوست فقط به خاطر زیبایی نیست، بلکه به سلامت افراد نیز مربوط می شود! خوشبختانه امروزه خانم ها و آقایان به اهمیت سلامت پوست پی برده اند و اینجاست که شما به عنوان متخصص اسکین کر وظیفه دارید تا به آنها کمک کنید از پوست خود مراقبت کنند.


مراحل اسکین کر شدن تنها نیاز به آشنایی شما با یک آموزشگاه تخصصی اسکین کر (آکادمی ایران فیشیال) دارد در دوره آموزشی شما کار با انواع دستگاه مراقبت از پوست، شناسایی نوع پوست و مشکلات پوستی، استفاده از انواع محصولات مخصوص اسکین کر و ……. را آموزش خواهید دید سپس پس از پایان دوره می توانید مدرک اسکین کر خود را دریافت نمایید.


شغل اسکین کر چیست؟
انجام اسکین کر تخصصی، توسط تراپیست مجرب، در مراکز معتبر و توسط تجهیزات و دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود. این فعالیت شامل تکنیک‌ها و روش‌های مختلف است. همه افراد بدون درنظرگرفتن جنسیت می‌توانند از خدمات متناسب با نیاز پوست خود استفاده کنند. اسکین کر امروزه یک شاخه بسیار بزرگ و شناخته‌شده در همه جهان است و سالیانه میزان گردش مالی بالایی دارد. انواع خدمات تخصصی مراقبت از پوست، توسط اسکین کر تراپیست و زیر نظر پزشک انجام می‌گیرد تا سلامت افراد به خطر نیفتد.
اقداماتی که در اسکین کر جهت بهبود کیفیت پوست انجام می‌شود، برای همه انواع پوست مفید است. خصوصا افرادی که زیاد از کرم‌ها و مواد آرایشی استفاده می‌کنند و منافذ پوست آن‌ها بسته است. به‌علاوه تعداد زیادی از مردم پوست حساس دارند و یا دچار آسیب‌های پوستی نظیر پسوریازیس هستند. این اشخاص می‌توانند با روش‌های موجود به افزایش سلامتی پوست خود کمک کنند. جالب است بدانید که بیشتر مواد موثر در کاهش پیری، برای اولین بار در صنعت اسکین کر پوست به‌کار رفت.


چگونه مدرک اسکین کر بگیریم ؟
برای در یافت مدرک اسکین کر فقط لازم است بعد از اتمام دوره اسکین کر در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کنید و با کسب نمره قبولی مدرک خود را دریافت نمایید.


روش های اسکین کر
1. اسکین کر به روش هیدرودرمی یا آبرسانی پوست
هیدرودرمی، هیدراته کردن و یا فیوژن آکوادرم روشی از اسکین کر برای احیای سلول های مرده پوست است. هیدرودرمی یا آبرسانی پوست با دستگاهی به نام هیدرودرم انجام می شود.
این روش اسکین کر برای پوستهای خشک، آفتاب سوخته و یا پوسته یوسته شدن مناسب است. همچنین هیدرودرمی برای کسانی که بر اثر رژیم های غذایی نادرست پوستشان دچار چین و چروک شده است بسیار مثمرثمر است.
2. ماساژ صورت
یکی دیگر از روش های اسکین کر و مراقبت از پوست صورت استفاده از ماساژ صورت است. ماساژ صورت به همراه مدیتیشن منجر به خون رسانی بیشتر به پوست می شود و در نتیجه باعث اکسیژن رسانی و دفع سموم و مواد زائد می شود.
3. پاكسازى پوست صورت
پاکسازی پوست با هدف اسکین کر میتواند آلودگی های سطحی و دانه های سر سیاه را از سطح پوست جدا کند تا مواد معدنی و اکسیژن به سطح پوست برسد. پاکسازی پوست از مراقبت های اساسی پوست است که باعث زیبایی، جوانسازی و شادابی پوست می شود.
4. اسکین کر به روش میکرونیدلینگ
میکرونیدلینگ یا اصطلاحا سوزن درمانی پوست یکی دیگر از روش های میکرونیدلینگ است که به عنوان C.I.T یا درمان به روش خود القایی کلاژن (Collagen Induction Therapy) نیز شناخته می شود.
از میکرونیدلینگ به منظور تحریک بدن برای تولید کلاژن استفاده میکنند. این روش از اسکین کر باعث کاهش خطوط چین و چروک، ترک های پوستی، رفع شلی پوست، جوانسازی و همچنین رفع زخم های ناشی از آکنه و آبله مرغان می شود.


اسکین کر تراپیست چه کسی است؟
متخصصینی که این مراقبت های پوستی را برای بهجویان انجام میدهند، اسکین کر تراپیست هستند. البته برای اینکه بتوانید وارد این شغل و حرفه شوید باید به صورت حرفه ای دوره های تخصصی اسکین کر را گذرانیده باشید.
بهترین دوره های تخصصی آموزش اسکین کر
آکادمی ایران فیشیال یکی از معتبرترین مراکز آموزشی ایران است که با داشتن شعبه های متعدد در شهرهای مختلف یکی از معتبرترین و بزرگترین آموزشگاه های ایران است . و دوره های تخصصی اسکین کر را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

بهترین دوره های تخصصی آموزش اسکین کر
آکادمی ایران فیشیال یکی از معتبرترین مراکز آموزشی ایران است که با داشتن شعبه های متعدد در شهرهای مختلف یکی از معتبرترین و بزرگترین آموزشگاه های ایران است . و دوره های تخصصی اسکین کر را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.


سرفصل های دوره آموزش اسکین کر
در دوره های آموزش اسکین کر در آموزشگاه ایران فیشیال شما مباحث و موضوعات مختلف و متعددی را خواهید آموخت از جمله :
• شناخت انواع پوست و شناخت انواع انگل ها، قارچ ها، باکتری ها
پوست دارای انواع مختلفی است و افراد دارای پوست های خشک و چرب و مختلط و حساس هستند. شما به عنوان یک اسکین کر تراپیست باید تمامی این نوع پوست ها را بشناسید و بتوانید مشکلات پوستی را تشخیص داده و آن را حل کنید. همچنین اگر پوست فرد دارای انواع انگل ها، قارچ ها یا باکتری ها باشد، با استفاده از انواع دستگاه ها و ماسک ها آن را تا حد ممکن درمان کنید.
• فیشیال تخصصی
یکی از مهم ترین بخش های آموزش اسکین کر فیشیال و پاکسازی پوست است و شما نحوه پاکسازی درست و اصولی پوست را آموزش خواهید دید.
• ماساژ تخصصی و ساخت انواع ماسک
امروزه ماساژ ها و ماسک های مختلفی وجود دارند که موجب سردرگمی می شود به همین جهت آکادمی ایران فیشیال در دوره آموزش اسکین کر تمام ماساژهای صورت و ماسک های تخصصی را به شما آموزش می دهد. به طوری که بعد از یادگیری این مباحث فقط باید این آموزش ها را به صورت عملی انجام دهید و تمرین و ممارست داشته باشید.
• درمان چروک صورت و دورچشم و جوانسازی پوست
امروزه افراد علاقه دارند پوستی شفاف و جوان داشته باشند. در دوره آموزش اسکین کر در تهران شما خواهید آموخت که که با استفاده از ابزار ها و دستگاه های مختلف چروک صورت و دور چشم افراد را درمان کنید و کمک کنید تا آنها پوست جوان تری داشته باشند.
• شناخت جدیدترین دستگاه های حوزه اسکین کر
با گذراندن دوره آموز اسکین کر در تهران با تمام دستگاه های مرتبط با اسکین کر و مراقبت های پوست آشنا خواهید شد و میتوانید به راحتی با هریک از آنها کار کنید. دستگاه هایی مانند دستگاه آراف و دستگاه درمااف و دستگاه تجهیزات پزشکی و ..
• شناخت انواع آبرسان ها و لایه بردار ها و مرطوب کننده ها
شما به عنوان یک اسکین کر تراپیست باید انواع آبرسان ها و لایه بردار ها و مرطوب کننده ها را بشناسید و بتوانید با آنها کار کنید.

آکادمی ایران فیشال

آیا داشتن مدرک اسکین کر به‌تنهایی کافی است؟
باتوجه به اینکه انجام خدمات مربوط به مراقبت از پوست درآمد نسبتا خوبی دارد، افراد زیادی تمایل دارند در این دوره ها شرکت کنند و در این حوزه فعالیت نمایند و کسب درآمد کنند. داشتن گواهی دوره اسکین کر به معنای مهارت شما است. این گواهی نشان می‌دهد که فرد برای انجام اقدامات در حوزه اسکین کر آگاهی لازم را دارد. بنابراین می‌تواند زیر نظر یک پزشک عمومی یا پزشک متخصص در یک مرکز اختصاصی فعالیت کند.

 
 

آکادمی ایران فیشال

برای مشاوره و کسب اطلاعات درباره آموزش اسکین کر تهران تماس بگیرید.

شماره تماس 09036051981    👉 👉کلیک فرمائید.

پشتیبانی واتساپ  09036051981   👉👉

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا