پاک کننده، تونر پوست و مرطوب کننده. پاک کننده‌ها آلودگیها را پاک کرده و تونر آن را به حالت طبیعی خود برگردانده و هر گونه آثار پاک کننده را پاک می‌کند و در انتها مرطوب کننده پوست شما را آبرسانی می‌کند.بسیاری از زنان فکر می‌کنند استفاده از تونر پوست ضروری نیست احتمالا به دلیل تنبلی در استفاده روزانه از آن اما تونرها برای بازگرداندن pH طبیعی پوست پس از شستشو ضروری هستند.

تونر پوست به صورت آماده و تجاری در انواع مختلفی در بازار موجود است اما اغلب آنها حاوی مواد شیمیایی مصنوعی هستند که فقط پوست بی عیب و نقص شما را در دراز مدت خراب می‌کند. در ضمن بسیاری از آنها حاوی الکل هستند که همانطور که می‌دانید باعث خشکی و تیرگی پوست می‌شود.

شما می‌توانید به جای خرید تونر‌های آماده که حاوی مواد شیمیایی و مواد نگهدارنده مضر برای پوست هستند از تونرهای دست ساز خانگی که در منزل و با مواد اولیه طبیعی تهیه می‌کنید استفاده نمایید. عمدتا افراد با پوست‌های چرب مستعد آکنه و جوش هستند که همین امر زیبایی پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهد. استفاده از تونر برای این افراد امری ضروری می باشد

 تونر خیار

یک خیار کوچک را به تکه‌های خیلی ریز تقسیم کنید. تکه‌های برش خورده را به داخل ماهیتابه‌ای ریخته و نصف فنجان آب به آن اضافه کنید. به مدت 8 دقیقه ترکیب حاصل را روی حرارت ملایم گذاشته و تا رسیدن به نقطه جوش حرارت دهید. پس از 8 دقیقه و رسیدن به نقطه جوش ظرف را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید تا سرد شود.

سپس آن را از صافی رد کنید. تونر آماده شده را در ظرفی بریزید. با یک پنبه تونر را بر روی پوست بمالید و با آن پوست را پاکسازی کنید.

تونر سرکه سیب

برای تهیه تونر سرکه سیب، یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک فنجان آب مخلوط کنید. یک پارچه پنبه‌ای را به تونر به دست آمده آغشته کنید و پوست را از آلودگی‌ها پاک کنید.

تونر آلوئه‌ورا

یک برگ آلوئه ورا را از وسط نصف کرده و ژله داخل برگ را خارج نمایید. سپس2 قاشق غذاخوری از ژل آلوئه را به یک فنجان آب سرد اضافه کرده و حسابی مخلوط کنید. پوست را با استفاده از پنبه آغشته به این تونر پاک سازی کنید.

به دلیل داشتن خاصیت التیام بخشی آلوئه ورا، می‌توانید از این تونر برای التیام آفتاب سوختگی‌ها و جوش‌های زیر پوستی نیز استفاده کنید.

تونر آب یخ

تونر آب یخ ساده ترین و در دسترس ترین تونر خانگی محسوب می‌شود. برای استفاده از این تونر، بعد از شستشوی صورت یک تکه یخ را داخل پارچه نخی بپیچید و آن را بر روی پوست بکشید. هرگز از این تونر به طور مستقیم بر روی پوست استفاده نکنید.

تونر بابونه

یک دمنوش کیسه‌ای بابونه و یا یک قاشق غذاخوری بابونه را به مدت 5 دقیقه داخل یک فنجان آب جوش بجوشانید. سپس اجازه دهید دمنوش بدست آمده سرد شود. محلول را از صافی رد کنید و داخل شیشه بریزید. بعد از شستشوی صورت خود، تونر را با استفاده از پنبه بر روی پوست خود بمالید و پوست را پاکسازی کنید.

تونر آب لیمو

یک قاشق غذاخوری آبلیمو را با یک فنجان آب ترکیب کنید. تونر حاصل را با استفاده از یک پارچه نخی به پوست خود بمالید. می‌توانید ابتدا پوست لیمو را روی پوست بمالید و سپس با تونر آب لیمو آنها را از روی پوست پاک کنید.

این کار به روشن شدن پوست و از بین بردن رنگ آفتاب خورده کمک کرده و چربی پوست را متعادل می کند.

تونر سرکه سفید و گلاب

یک قاشق سرکه سفید را در یک فنجان گلاب بریزید. بعد از هر بار شستشوی صورت، از این تونر استفاده کنید.

تونر چای سبز

یک قاشق غذا خوری چای سبز را در یک فنجان آب جوش بریزید و اجازه دهید تا دم بکشد. پس از سرد شدن آن را صاف کنید و داخل ظرفی بریزید. پس از هر بار شستشوی صورت، به عنوان تونر از آن استفاده کنید.

تونر برگ نعنا

مقداری نعنا را داخل شش فنجان آب جوشیده اضافه کنید و اجازه دهید تا دم بکشد. بعد از سرد شدن آن را صاف کرده و به عنوان تونر بر روی پوست استفاده کنید.

برای استفاده، صورت را با استفاده از محلول شستشوی خانگی بشویید. بطری تونر پوست را قبل از استفاده خوب تکان دهید و آن را در همین حال که صورت مرطوب است، اسپری کنید. یک دقیقه منتظر بمانید تا خشک سپس مرطوب کننده را استفاده کنید..

tehrancover2
ویدئو نظرات هنرجویان تهران
معصومه لطفی
ویدئو نظرهنرجویان فیشال تهران | ❤️ آموزشگاه ایران فیشال| 140208

ویدئو نظرات شما| دوره آبان ماه تهران- 1402❤️ https://dl.iranfacial.com/IranFacialTehran14027.mp4 مجله فیشال      گالری     دورره های ما  ❤️ نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در تهران نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در مشهد نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در شیراز نظرات شما در مورد دوره های ایران

توضیحات بیشتر »
tehrancover4
ویدئو نظرات هنرجویان تهران
معصومه لطفی
ویدئو نظرهنرجویان فیشال تهران | ❤️ آموزشگاه ایران فیشال| 140212

ویدئو نظرات شما| دوره اسفند ماه تهران- 1402❤️ https://dl.iranfacial.com/1403-1/shoplaser1402-11.mp4 مجله فیشال      گالری     دورره های ما  ❤️ نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در تهران نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در مشهد نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در شیراز نظرات شما در مورد دوره های ایران

توضیحات بیشتر »
tehrancover3
ویدئو نظرات هنرجویان تهران
معصومه لطفی
ویدئو نظرهنرجویان فیشال تهران | ❤️ آموزشگاه ایران فیشال| 140206

ویدئو نظرات شما| دوره شهریور ماه تهران- 1402❤️ https://dl.iranfacial.com/FacialTehranjordan1.mp4 مجله فیشال      گالری     دورره های ما  ❤️ نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در تهران نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در مشهد نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در شیراز نظرات شما در مورد دوره های ایران

توضیحات بیشتر »
tehrancover2
ویدئو نظرات هنرجویان تهران
معصومه لطفی
ویدئو نظرهنرجویان فیشال تهران | ❤️ آموزشگاه ایران فیشال| 140201

ویدئو نظرات شما| دوره فروردین ماه تهران- 1402❤️ https://dl.iranfacial.com/1403-1/Iranfacial-karaj-12.mp4 مجله فیشال      گالری     دورره های ما  ❤️ نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در تهران نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در مشهد نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در شیراز نظرات شما در مورد دوره های ایران

توضیحات بیشتر »
tehrancover1
ویدئو نظرات هنرجویان تهران
معصومه لطفی
ویدئو نظرهنرجویان فیشال تهران | ❤️ آموزشگاه ایران فیشال| 140202

ویدئو نظرات شما| دوره اردیبهشت ماه تهران- 1402❤️ https://dl.iranfacial.com/Facial-Training-M1_25.mp4 مجله فیشال      گالری     دورره های ما  ❤️ نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در تهران نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در مشهد نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در شیراز نظرات شما در مورد دوره های ایران

توضیحات بیشتر »
shirazcover17
ویدئو نظرات هنرجویان شیراز
معصومه لطفی
ویدئو نظرهنرجویان فیشال شیراز | ❤️ آموزشگاه ایران فیشال| 1402004

ویدئو نظرات شما| دوره دوم تیر ماه شیراز- 1402❤️ https://dl.iranfacial.com/Facial-Shiraz-Training10.mp4 مجله فیشال      گالری     دورره های ما  ❤️ نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در تهران نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در مشهد نظرات شما در مورد دوره های ایران فیشال در شیراز نظرات شما در مورد دوره های

توضیحات بیشتر »
این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس
Scroll to Top
اسکرول به بالا